22-03-2006, 14:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2006, 14:08 PM ja muutjaks oli -AsjaPulk-.)
On suurendatud sõelte pinda 4,74 m²-ni vana (3,91 m²)
On muudetud ülemise sõelapikendi konstruktsiooni
On muudetud puhastusventilaatori korpuse parameetreid ja ventilaatori asetust sõela suhtes
Töö hõlbustamiseks on puhastusventilaatori variaatori juhtimine (hüdrauliline) viidud juhikabiini
Väljalaadimise tigu on pikendatud 150 mm võrra
Tugevdatud on vikati ja vikatireduktori vahelist ühendust, palede asemel on kasutuses laager ŠC-25
On suurendatud hasplivariaatori reguleerimise diapasooni 556 ÷ 918-lt kuni 445 ÷ 900-ni
Viljapeade teo ja terateo veotähiku võlli läbimõõtu on suurendatud 30mm-lt 35mm-le
Et sõelaraam oleks ühtlaselt koormatud on lisatud ''kolmas'' kandetugi, mis asetseb ülemise sõelapikendi otsal
On suurendatud punkriteo tootlikkust
Väljalaadimise teo juures on tehtud 11 detailimuutust
Kombaini detailide valmistamisel kasutatakse lasertehnoloogiat
Kasutatakse jõuallikana täielikult euro normidele vastavat inglise mootorit CUMMINS
Kabiinis konditsioneer
See peaks sobima
On muudetud ülemise sõelapikendi konstruktsiooni
On muudetud puhastusventilaatori korpuse parameetreid ja ventilaatori asetust sõela suhtes
Töö hõlbustamiseks on puhastusventilaatori variaatori juhtimine (hüdrauliline) viidud juhikabiini
Väljalaadimise tigu on pikendatud 150 mm võrra
Tugevdatud on vikati ja vikatireduktori vahelist ühendust, palede asemel on kasutuses laager ŠC-25
On suurendatud hasplivariaatori reguleerimise diapasooni 556 ÷ 918-lt kuni 445 ÷ 900-ni
Viljapeade teo ja terateo veotähiku võlli läbimõõtu on suurendatud 30mm-lt 35mm-le
Et sõelaraam oleks ühtlaselt koormatud on lisatud ''kolmas'' kandetugi, mis asetseb ülemise sõelapikendi otsal
On suurendatud punkriteo tootlikkust
Väljalaadimise teo juures on tehtud 11 detailimuutust
Kombaini detailide valmistamisel kasutatakse lasertehnoloogiat
Kasutatakse jõuallikana täielikult euro normidele vastavat inglise mootorit CUMMINS
Kabiinis konditsioneer
See peaks sobima
