24-03-2006, 14:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2006, 14:20 PM ja muutjaks oli valdo.)
Mida arvavad kaasfoorumlased ning varjupaiga eestvedajad - kas Eestis juba harulduseks muutunud buss ПАЗ-652 võiks seista varjupaigas tulevastele põlvedele säilimiseks?
Probleemiks on säilinud isendite vähesus et mitte öelda lausa puudumine. Hiljuti nägin aga Varbola isendit - vt http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid118241
1. Kas keegi teab, kellele see buss kuulub ja kas omanik on nõus selle kuidagi varjupaigale võõrandama?
2. Kas nimetet buss kannatab transportimist - st kas sellega on üldse mõtet tegeleda?
Soovijaile bussi täpne asukoht U2U.
Probleemiks on säilinud isendite vähesus et mitte öelda lausa puudumine. Hiljuti nägin aga Varbola isendit - vt http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid118241
1. Kas keegi teab, kellele see buss kuulub ja kas omanik on nõus selle kuidagi varjupaigale võõrandama?
2. Kas nimetet buss kannatab transportimist - st kas sellega on üldse mõtet tegeleda?
Soovijaile bussi täpne asukoht U2U.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18