Zündapp K500 1934.a restaureerimine.
#1

Algselt väike jutt, kuidas asi alguse sai.

****************************

Ühel ilusal päeval sain teada saunas Saaremaa meestega juttu ajades, et ühel härral seisab kuuriall Zyndapp. Ja nädal hiljem ühel veel ilusamal laupäeval 18.03.2006 sai siis sellele Zyndappile järgi mindud. Ja nüüd olen siis selle Zyndappi omanik. Raam on ära rikutud. Nimelt on rellakaga jupid ära lõigatud vahelt ja alla keevitatud uus metall et mahuks dnepri mootor vahele, aga olles raami ära rikkunud ei mõelnud mehed, et reduktor ja käigukast omavahel ei taha istuda (pole ka ime). Mootori müüs kunagi ammu maha teisele saarlasele ja see omakorda hiljem mandri mehele. Väidetavalt väitis, et on Unic klubi liige või siis jutu järgi vähemalt nii. Kaasa sai veel pisemaid juppe ja päris heas korras karburaatori.
www.zone.ee/zyndapp

****************************
Birka andmed!!!

ZÜNDAPP
G.m. G.H.
NÜMBERG

Motor Nr 163058
Fahrgest Nr 163058
Gewicht kg 150
PS 12,5
Hubvol cm3 490
Hubu.Bohrg 66 x 69
****************************

1. Päev! MOOTORRATTA DETAILIDE LAHTIMONTEERIMINE (26.03.2006)

http://www.zone.ee/zyndapp/Lahti%20monteerimine/

Algselt lasin enamus poldi ja mutri pead üle roostesurmaga, sest aeg on teinud oma töö. Esimesena eemaldasin bensiinipaagi. Järgmisena eemaldasin esihargi. Nikeldatud poldipead keerasin maha ja ettevaatlikult eemaldasin pikad võllid, mis hoiavad koos esiharki ja raami. Võllid pidi välja keerama. Edasi asusin uurima täpsemalt birka andmeid.

Järmisena tahtsin eemaldada taga ratast. Kuid tagaumine ratas (samamoodi ka esimene) on keeratud 4 neljakandilise poldiga kinni ühelt rummu poolelt teisele poole pidurisüsteemi külge. Venelasel on lihtne aint välja tõmmata, kuid need on 4 poldiga kinni. Selleks on jäetud taha raamile kaks ava, sealt siis peaks pika võtme ajama läbi raami ja veelkord läbi ümmarguse raamiosa ja elles siis tabad poldipead. Poldid on vastupidise vindiga. Kuid senikaua, kui pole sellist head võtit ei saa ka tagaratast alt ära. Siis püüdsin eemaldada taga ratta võlli. Muter tuli kenasti lahti, aga võll teiselt poolt nii kinni roostetanud raami külge, et isegi puuklotsiga tagudes ei tulnud pisikest vahet sisse. Rääkimata keeramisest.

Jätnud tagaratta sinnapaikka üritasin eemaldada taga porilauda. Porilaua mutrid mootori poolt olid kõvasti kinni roostetanud ja käisid ringi. peale paari tundi tagaporilauaga jamamist sain lõpuks kõik poldid lahti peale 1. Ja see 1 polt on nii lolli kohapeal, et selleks oleks vaja eemaldada tagaratas, mis hetkel ei õnnestunud.

Ja nii jõudiski pühapäevane päev õhtusse.

Ala310

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 26-03-2006, 19:41 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 27-03-2006, 23:30 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 28-03-2006, 18:45 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 03-04-2006, 22:57 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: IIIFFFAR - 04-04-2006, 00:36 AM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: Aspelund - 04-04-2006, 09:16 AM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 05-04-2006, 20:15 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: Aspelund - 06-04-2006, 10:43 AM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ispy - 20-04-2006, 18:58 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 03-10-2006, 16:42 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: Avo - 03-10-2006, 18:40 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 06-10-2006, 14:13 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: zyndapp666 - 07-10-2006, 08:40 AM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 07-10-2006, 10:59 AM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: dad - 20-10-2006, 12:54 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: nark - 11-10-2006, 16:41 PM
RE:  Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 20-10-2006, 12:00 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: inc - 20-10-2006, 16:37 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 15-11-2006, 15:26 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: Tsiklimeister - 15-11-2006, 18:27 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ala310 - 15-11-2006, 20:57 PM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: zyndapp666 - 16-11-2006, 00:41 AM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: ats97 - 16-11-2006, 09:22 AM
RE: Zündapp K500 1934.a restaureerimine. - Autor: kass - 16-11-2006, 23:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne