29-03-2006, 12:57 PM
Hõljuk Kirjutas:Või ongi siis 408 puhul tegu nö esimeste hulgas tehtud 408-ga, millel 403-e keskosa roolil?Nii ta on. Selline rool ja rooli keskkosa oli kõigil 403-del, nii 403E-l kui ka tavalisel 407 välimusega 403-del. Ajakiri "Tehnikaja Tootmine " 1965.a aprillinumbris pealkirja all "Uus nõukogude sõiduauto" on vaatluse all kahelaternaline 408. Ka sealsel fotol on roolil samasugune keskosa. Hiljem on rooli keskosa embleeme muudetud. Peale eelpool näidatu on veel 5 erinevat embleemi, millest kaks on Iževski tehase masinate omad, ning 2 "pehmet" rooli keskosa varianti. Kokku 8 (!) ja kõik ühesuguse rooli peal!
Sarnane on ka piltide salongi värvilahendus, kus samuti on ahi hele, mitte must nagu tavaliselt ning ka roolisammast kinnitav U-kujuline klamber on ka kere värvi mitte must.