06-04-2006, 12:53 PM
Paki saatmisega on nii, kuidas parasjagu kokkuleppele saad. Võid lasta sõbral asjad kohale viia; võid panna Cargobussiga Tartusse (siis pead Urmasega enne kokku leppima, et ta need terminalist üles korjab) või, misiganes...
Tal endal on ka mingi koostööpartner, kes mööda Eestit asju laiali veab, need küsisid Tartust Tallinnasse ühe kasti eest 100.-
Margus61: probleem täpselt sama siin. Et eraldi ruume ei ole...
Garaazh on samamoodi suht kitsas ja värvida, kui auto sees on, pole võimalik.
Seetõttu olen alati ka proovinud töid niimoodi planeerida, et kere oleks samal ajal kusagil mujal. Jaguar ntx oli maalri juures kolm nädalat - selle ajaga jõudsin kõik muud agregaadid kodugaraazhis üle tuisata.
Vahel on töötanud ka selline skeem, et kui auto ei sõida, siis olen saanud ta ajutiselt kõrvalboksi lükata (meil on mõned tyhjad, eelnevalt pead muidugi boxiomanikult luba anuma...)
On juhtunud ka seda, et naabrimees tuleb küsima, et, kle, sa ei oska öelda, miks mu autol mingi pruun tolm peal on, et ise, omateada, nagu pole kõrbes käinud.....?(mina olin just eelmine päev mingit torikat kruntinud...)
Naabrimees sai tasuta välispesu muidugi...
Sada häda, ühesõnaga. Ei ole kerge see hobitegija elu.
Mis puutub papptihendi tihendamisse, siis minu kogemused näitavad, et seda peab kindlasti tegema. Vanade mootorite tihendipinnad on nii või naa kas täkitud, kõverad või ebaühtlased. Ja kõiki pindu niikuinii ei jõua lasta üle lihvida....
Kasutanud olen selleks näiteks Kenti Sili Gasket 2, mida Eestis müüb Kevamer. ( http://www.kevamer.ee/ ).
Loomulikult, kasutada võib mis iganes tihendusainet...peaasi, et ei oleks väga odav ja hiina oma...
Kui midagi metsa läeb ja asi uuesti lahti tuleb võtta (Jaguaril ntx sain 8 korda vasakut klapikambrikaant peale-maha võtta), siis saab selle kuivanud massi suht lihtsalt maha pühkida/kraapida...
Loomulikult tuleb teda peale kanda vaid imeõhuke kiht, et pärast midagi välja ei paista...
Õli mina ei kasuta. Kui läheb tihend katki, pigem lõikan uue.
Aga eks see on kõik individuaalne, eesmärk on ju see, et midagi läbi ei tuleks ja ilus ka jääks.
Muideks, oled tähele pannud, et igal heal auto restaureerijal on oma "käekiri", mille järgi tema tehtud masinad lähemal uurimisel kindlasti ära tunneb...?
See kujuneb muidugi aastatega ja läbi vere ja vaeva.....ja on enamasti erinev...
Tal endal on ka mingi koostööpartner, kes mööda Eestit asju laiali veab, need küsisid Tartust Tallinnasse ühe kasti eest 100.-
Margus61: probleem täpselt sama siin. Et eraldi ruume ei ole...
Garaazh on samamoodi suht kitsas ja värvida, kui auto sees on, pole võimalik.
Seetõttu olen alati ka proovinud töid niimoodi planeerida, et kere oleks samal ajal kusagil mujal. Jaguar ntx oli maalri juures kolm nädalat - selle ajaga jõudsin kõik muud agregaadid kodugaraazhis üle tuisata.
Vahel on töötanud ka selline skeem, et kui auto ei sõida, siis olen saanud ta ajutiselt kõrvalboksi lükata (meil on mõned tyhjad, eelnevalt pead muidugi boxiomanikult luba anuma...)
On juhtunud ka seda, et naabrimees tuleb küsima, et, kle, sa ei oska öelda, miks mu autol mingi pruun tolm peal on, et ise, omateada, nagu pole kõrbes käinud.....?(mina olin just eelmine päev mingit torikat kruntinud...)
Naabrimees sai tasuta välispesu muidugi...

Sada häda, ühesõnaga. Ei ole kerge see hobitegija elu.
Mis puutub papptihendi tihendamisse, siis minu kogemused näitavad, et seda peab kindlasti tegema. Vanade mootorite tihendipinnad on nii või naa kas täkitud, kõverad või ebaühtlased. Ja kõiki pindu niikuinii ei jõua lasta üle lihvida....
Kasutanud olen selleks näiteks Kenti Sili Gasket 2, mida Eestis müüb Kevamer. ( http://www.kevamer.ee/ ).
Loomulikult, kasutada võib mis iganes tihendusainet...peaasi, et ei oleks väga odav ja hiina oma...

Kui midagi metsa läeb ja asi uuesti lahti tuleb võtta (Jaguaril ntx sain 8 korda vasakut klapikambrikaant peale-maha võtta), siis saab selle kuivanud massi suht lihtsalt maha pühkida/kraapida...
Loomulikult tuleb teda peale kanda vaid imeõhuke kiht, et pärast midagi välja ei paista...
Õli mina ei kasuta. Kui läheb tihend katki, pigem lõikan uue.
Aga eks see on kõik individuaalne, eesmärk on ju see, et midagi läbi ei tuleks ja ilus ka jääks.
Muideks, oled tähele pannud, et igal heal auto restaureerijal on oma "käekiri", mille järgi tema tehtud masinad lähemal uurimisel kindlasti ära tunneb...?
See kujuneb muidugi aastatega ja läbi vere ja vaeva.....ja on enamasti erinev...
