08-04-2006, 23:14 PM
Nende piltide järgi ei oska küll margi kohta midagi arvata.Aga mõned mõtted siiski tekkisid.Küll mitte identifitsserimist hõlbustavad.
Tegu võib olla mingi vana auto alusele ja samas ka mingi teise auto "paberitele" kootud autoga.Millegipärast ei tundu see kere tagumine osa eriti 30-40 pärit olevat.Aga see minu arvamus.Karkass võib ju puidust olla,aga millest on uste avad?Sobiks ehk sinna mingi hilisema aja vene auto uks?Kuidas uksed avanesid-ehk kus olid hinged? kas sõidu suunas vaadates ees või taga?
Armatuuri vaadates tekkisid kah veidi küsimusi.Ilmselt on armatuuri oluliselt "retsitud".Auto on suht väike-nii praeguse mahtuniversaali mõõtu.Siis tuleks mõtelda selle,et juhul kui on mitmest "aretatud" auto,siis mis aegade asju võiks olla seal kasutatud.Praegu suur ebakõla.
Keskel suur ümar auk millegi tarvis.Tegelikult ainus mis sobib väidetavasse ajastusse.
Seal kus peaks harjumuspidiselt olema näidiku,on suur kandiline ja tõenäoliselt mitte algupärane sisselõige.Ilmselt mingil ajal paigaldati sinna armatuuri mingi vene auto näidikute paneel.Miks nii arvan? No olen näinud Zim`i ,Pobi ja teiste selle ajastu autode lagedaid armatuure.
Pildid tehtud kuskil asulas.Uurige siis,kuidas see vrakk sinna jõudis,jäi.Kindlasti leiate kedagi kes oskab asjast rääkida.Autol on veelgi huvitavaid detaile mis minu arvates viitavad sellele,et auto veel 70-80 ndatel on liikunud.Taga on suured punased laternad.Meenutavad need "sakslase"RS-09 omi.Suunad aga juba sellised ebamäärast värvi klaasiga,idee järgi kollased.Esimest korad nägin selliseid tatikana vististi 70 või 71 esimesel aastal ETKVL-i masinatel.Neil oli tule korpus kah sellisest valkjast plastist.Muidu aga identsed metall korpusega laternatega.Ja veel laternatest.Sel autol on kunagi külge aretatud ka külg suunad,nagu ühelt pildilt võis näha.Või ma eksin.60-ndatel poleks sellega keegi viitsinud vaeva näha.70/80 on tõenäolised.Ja keegi lähiümbrusest kindlasti teab.
Aga lõpetuseks.Arvan,võin ka eksida,et tegu siiski mingitele paberitele loodud autoga.
Olen ise piisavalt pikalt Tartumaal elanud ja võin öelda,et 80-ndate lõpus oli Tartu kandis veel kaks kurioosumit(No ortodoksid,ei pea leitud ,piltidel olevat kurioosumiks,ehk ongi mingi algupärane auto)Üks neist oli registris mingi ameeriklasena,"Buickina" vist.Tegelikult oli kasutatud Zim-i keret,mis oli tõstetud GAZ-51 raami pikkitaladest meisterdatud raamile,mille all olid UAZ-451 sillad(esisild mittevedav),vedrud ja vedrukandurid.Viimased olid kinnitatud siis selle isetehtud raami külge.Mootor pli 51 ja käigukast juba 53.Esiots oli eriti jube.4 esilaternat ja iluvõreks Ikarus 620 oma.Tulemus kohutav,aga ikkagi "Buick"Olen selle auto roolis sõinud umbes 20 kilomeetrit.Jube oli.
Teine oli üks roheline koletis mis kulges 20" veoauto kummidel ja oli sihukese veidra kerega,vahel oli teisel ka käru järgi.Olevat ehitatud kunagisest Tartu tuletõrjeautost.Millena arvel,ei oska arvata.
Noh ja mis asi on siis Tammelinnas olnud/oleval 63 sildadel,UAZ-i kere ja sinna siirdatud 52/53 ninaga asjandus?
Lugupidamisega ,Flanagan
Tegu võib olla mingi vana auto alusele ja samas ka mingi teise auto "paberitele" kootud autoga.Millegipärast ei tundu see kere tagumine osa eriti 30-40 pärit olevat.Aga see minu arvamus.Karkass võib ju puidust olla,aga millest on uste avad?Sobiks ehk sinna mingi hilisema aja vene auto uks?Kuidas uksed avanesid-ehk kus olid hinged? kas sõidu suunas vaadates ees või taga?
Armatuuri vaadates tekkisid kah veidi küsimusi.Ilmselt on armatuuri oluliselt "retsitud".Auto on suht väike-nii praeguse mahtuniversaali mõõtu.Siis tuleks mõtelda selle,et juhul kui on mitmest "aretatud" auto,siis mis aegade asju võiks olla seal kasutatud.Praegu suur ebakõla.
Keskel suur ümar auk millegi tarvis.Tegelikult ainus mis sobib väidetavasse ajastusse.
Seal kus peaks harjumuspidiselt olema näidiku,on suur kandiline ja tõenäoliselt mitte algupärane sisselõige.Ilmselt mingil ajal paigaldati sinna armatuuri mingi vene auto näidikute paneel.Miks nii arvan? No olen näinud Zim`i ,Pobi ja teiste selle ajastu autode lagedaid armatuure.
Pildid tehtud kuskil asulas.Uurige siis,kuidas see vrakk sinna jõudis,jäi.Kindlasti leiate kedagi kes oskab asjast rääkida.Autol on veelgi huvitavaid detaile mis minu arvates viitavad sellele,et auto veel 70-80 ndatel on liikunud.Taga on suured punased laternad.Meenutavad need "sakslase"RS-09 omi.Suunad aga juba sellised ebamäärast värvi klaasiga,idee järgi kollased.Esimest korad nägin selliseid tatikana vististi 70 või 71 esimesel aastal ETKVL-i masinatel.Neil oli tule korpus kah sellisest valkjast plastist.Muidu aga identsed metall korpusega laternatega.Ja veel laternatest.Sel autol on kunagi külge aretatud ka külg suunad,nagu ühelt pildilt võis näha.Või ma eksin.60-ndatel poleks sellega keegi viitsinud vaeva näha.70/80 on tõenäolised.Ja keegi lähiümbrusest kindlasti teab.
Aga lõpetuseks.Arvan,võin ka eksida,et tegu siiski mingitele paberitele loodud autoga.
Olen ise piisavalt pikalt Tartumaal elanud ja võin öelda,et 80-ndate lõpus oli Tartu kandis veel kaks kurioosumit(No ortodoksid,ei pea leitud ,piltidel olevat kurioosumiks,ehk ongi mingi algupärane auto)Üks neist oli registris mingi ameeriklasena,"Buickina" vist.Tegelikult oli kasutatud Zim-i keret,mis oli tõstetud GAZ-51 raami pikkitaladest meisterdatud raamile,mille all olid UAZ-451 sillad(esisild mittevedav),vedrud ja vedrukandurid.Viimased olid kinnitatud siis selle isetehtud raami külge.Mootor pli 51 ja käigukast juba 53.Esiots oli eriti jube.4 esilaternat ja iluvõreks Ikarus 620 oma.Tulemus kohutav,aga ikkagi "Buick"Olen selle auto roolis sõinud umbes 20 kilomeetrit.Jube oli.
Teine oli üks roheline koletis mis kulges 20" veoauto kummidel ja oli sihukese veidra kerega,vahel oli teisel ka käru järgi.Olevat ehitatud kunagisest Tartu tuletõrjeautost.Millena arvel,ei oska arvata.
Noh ja mis asi on siis Tammelinnas olnud/oleval 63 sildadel,UAZ-i kere ja sinna siirdatud 52/53 ninaga asjandus?
Lugupidamisega ,Flanagan