11-04-2006, 11:19 AM
Ma ei oleks nii kindel kaheosalises esiklaasis, kuna raami serv pole fotodel täielikult nähtav. Aga välistada seda muidugi ei saa.
Esimesed uksed olid kinnitatud esimese (ehk A-) piilari külge, tagumised uksed aga tagumise (ehk C-) piilari külge. kusjuures tagumise ukse tagaserv järgis rattakoopa serva. See pole just väga traditsiooniline lahendus ja peaks aitama auto marki määratleda.
Tagumine rattakoobas paistab olevat sümmeetrilise kujuga, mitte tahapoole välja venitatud, nagu tol ajal üldiselt kombeks oli. Ka sellest peaks abi saama.
Armatuurlaua ümberehituse kohta (lisaaukude tegemine) ei leia ma nendelt fotodelt küll mingeid tõendeid.
Esimesed uksed olid kinnitatud esimese (ehk A-) piilari külge, tagumised uksed aga tagumise (ehk C-) piilari külge. kusjuures tagumise ukse tagaserv järgis rattakoopa serva. See pole just väga traditsiooniline lahendus ja peaks aitama auto marki määratleda.
Tagumine rattakoobas paistab olevat sümmeetrilise kujuga, mitte tahapoole välja venitatud, nagu tol ajal üldiselt kombeks oli. Ka sellest peaks abi saama.
Armatuurlaua ümberehituse kohta (lisaaukude tegemine) ei leia ma nendelt fotodelt küll mingeid tõendeid.