13-04-2006, 00:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2006, 00:52 AM ja muutjaks oli Marcello.)
See kuhu poole uksed avanesid, sõltus vist ka keremeistritest. Sellel '42 patrullmasinal avaneb tagumine uks tahapoole, ka B-piilari ülemine ots on sarnane (mõlemad uksed ümara nurgaga).
Siiski, '39 Chevy armatuurlaud on pisut teine:
http://www.tocmp.com/brochures/Chev/1939...ge_10.html
Näidikuplokk on küll ka kandiline, aga Tartu isendil paistab olevat veel ka alt laiem. Mis aga selle Tartu masina armatuurauda puutub, siis paistab pigem keskmine ümmargune ava olevat hilisem omalooming.
Aga sarnased 4-ukselised station-wagon kered olid USA-s 30-ndatel mitmetel automarkidel nii et kongi kuju põhjal ei tuvasta siin midagi.
Siiski, '39 Chevy armatuurlaud on pisut teine:
http://www.tocmp.com/brochures/Chev/1939...ge_10.html
Näidikuplokk on küll ka kandiline, aga Tartu isendil paistab olevat veel ka alt laiem. Mis aga selle Tartu masina armatuurauda puutub, siis paistab pigem keskmine ümmargune ava olevat hilisem omalooming.
Aga sarnased 4-ukselised station-wagon kered olid USA-s 30-ndatel mitmetel automarkidel nii et kongi kuju põhjal ei tuvasta siin midagi.