13-04-2006, 20:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2006, 20:40 PM ja muutjaks oli künnimees.)
pannkook Kirjutas:kas siis, kui esimene differ on blokitud asendis, siis rattaid pöörata enam ei saa?
Sain kinnitust passist:
....
Внимание!!!
В случае пункта 2 (привод передних и задних колёс ) нельзя включать моторную зависимость ,может произойти поломка.
Блокировку дифференциала ( рис. 58 ) включайте только при езде в прямом направлении, если пробуксовывают правые или левые колёса. На поворотах запрещается применять блокировку дифференциала....
Tõlgituna ja selgitustega:
Esimene venekeelne hoiatus: (jõuvõtuvõlli) mootorist sõltuvust ei tohi lülitada (kõige vasakpoolse hoova riiviga blokeeritav asend), kui tagasillas asuv kang on ettepoole lükatud asendis (kardaanilt saadav pöördemoment kantakse tagaratastele).
Teine: esimest diferentsiaali tohib blokeerida vaid otsesuunas sõites, kui paremad või vasakud rattad kohapeal keerlevad. Pööretel on blokeeringu kasutamine keelatud.
Peale selle unustasin kirjutada, et õhufiltri alumises osas (kinnitub kolme klambriga) käib ka mootoriõli. Õli tase peaks seal olema vist nende pressitud märkideni. Samuti tasuks üle käia muud (haakeraua, hüdrauliku)
liigendid.