14-04-2006, 13:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2006, 13:30 PM ja muutjaks oli taruvaras.)
Siia lisaks veel üks huvitav, eelneva teemaga tiba seonduv pilt M-408-st mudeli väljatöötamise ajastust. Foto aastast 1964.
Sel pildil masinal veel ainulaadne numbrimärk:50.ndate numbriseeria (levinult kollasepõhjalised, kuid samal ajal väljastati ka mustal põhjal kahetähelisi! numbreid).
Nagu eelnenud oma postituses mainisin kabrio iluvõrekohta, et sellisel kujul ta tootmisse ei jõudnud, nii ka sel sedaanil, lisaks ei ole veel ilmselt jõutud võrepealset tehaseembleemi välja töötada.
Ka paistab sel prototüüpautol autol ainulaadsena kasutatud valget/kollast plasti nagu mudeli eelkäial M-403. Ka siin on näha hele rool, käigukangi nupp ja näidikuploki plastümbris.
Sel pildil masinal veel ainulaadne numbrimärk:50.ndate numbriseeria (levinult kollasepõhjalised, kuid samal ajal väljastati ka mustal põhjal kahetähelisi! numbreid).
Nagu eelnenud oma postituses mainisin kabrio iluvõrekohta, et sellisel kujul ta tootmisse ei jõudnud, nii ka sel sedaanil, lisaks ei ole veel ilmselt jõutud võrepealset tehaseembleemi välja töötada.
Ka paistab sel prototüüpautol autol ainulaadsena kasutatud valget/kollast plasti nagu mudeli eelkäial M-403. Ka siin on näha hele rool, käigukangi nupp ja näidikuploki plastümbris.