15-04-2006, 09:25 AM
Otse kõlari juhtmest toitmiset arvatavasti midagi head ei tule. Gaaslahenduslamp vajab tegelikult rohkem pinget, kui 12V, mistõttu
auto elektrivõrgust saadav pinge tõstetakse muunduri abil saja või rohkema voldini. Kõlarisse tuleb pinge, mille amplituud muutub pidevalt, seega pärast alaldamist tuleks seda veel stabiliseerida ning igaks juhuks
peaks leiduma veel mingi varutoiteallikas, mis ei laseks lambil kustuda, kui kõlar ei tööta. Omaette teema on, kuidas võimendi suhtub sellisesse
imelikku koormusesse. Kõige optimaalsem oleks 12V vajav muundur asendada lülitusega, mis toidaks lampi 220V võrgust. Kui selline asi pole teostatav (lambi toru ise pole ilmselt 220V võrgust toitmiseks mõeldud), siis tuleb 220V teha 12V, mida muundur uuesti kõrgemaks pingeks hakkab muundama.
auto elektrivõrgust saadav pinge tõstetakse muunduri abil saja või rohkema voldini. Kõlarisse tuleb pinge, mille amplituud muutub pidevalt, seega pärast alaldamist tuleks seda veel stabiliseerida ning igaks juhuks
peaks leiduma veel mingi varutoiteallikas, mis ei laseks lambil kustuda, kui kõlar ei tööta. Omaette teema on, kuidas võimendi suhtub sellisesse
imelikku koormusesse. Kõige optimaalsem oleks 12V vajav muundur asendada lülitusega, mis toidaks lampi 220V võrgust. Kui selline asi pole teostatav (lambi toru ise pole ilmselt 220V võrgust toitmiseks mõeldud), siis tuleb 220V teha 12V, mida muundur uuesti kõrgemaks pingeks hakkab muundama.