21-04-2006, 19:58 PM
Esimesed 2 passi mis sahtlis olid (M-72):
Pass nr.1:
töömaht: 746 cm3
võimsus: 18 KW
täismass: 345 kg
tühimass: 185 kg
kandevõime: 160 kg
registrimass: 345 kg
mark: IMZ
esmane registreerimine: 1956
mudel ja modifikatsioon: M72
kere tüüp: mootorratas
Pass nr,2:
töömaht: 746 cm3
võimsus: 17 KW
täismass: 605 kg
tühimass: 385 kg
kandevõime: 220 kg
registrimass: 605 kg
mark: IMZ
esmane registreerimine: 1954
mudel ja modifikatsioon: M72
kere tüüp: KÜLGHAAGISEGA
Kaalude erinevused siis sellest, et tsikkel nr. 1 on soolo ja nr 2 on korviga variant. Kusagil sahtlis on veel kolmas pass ka aga hetkel ei viitsi rohkem kaevuda, see peaks ka korviga arvel olema.
Pass nr.1:
töömaht: 746 cm3
võimsus: 18 KW
täismass: 345 kg
tühimass: 185 kg
kandevõime: 160 kg
registrimass: 345 kg
mark: IMZ
esmane registreerimine: 1956
mudel ja modifikatsioon: M72
kere tüüp: mootorratas
Pass nr,2:
töömaht: 746 cm3
võimsus: 17 KW
täismass: 605 kg
tühimass: 385 kg
kandevõime: 220 kg
registrimass: 605 kg
mark: IMZ
esmane registreerimine: 1954
mudel ja modifikatsioon: M72
kere tüüp: KÜLGHAAGISEGA
Kaalude erinevused siis sellest, et tsikkel nr. 1 on soolo ja nr 2 on korviga variant. Kusagil sahtlis on veel kolmas pass ka aga hetkel ei viitsi rohkem kaevuda, see peaks ka korviga arvel olema.
militaarmootorrattur