21-04-2006, 20:23 PM
Radiaatorikork on kõigil kolmel võrdluse all oleval pildil ilusasti olemas. Manicu postituses oleval pildil on radiaatorikorgi peal lihtsalt mingi lisakaunistus. Tollele ajastule väga iseloomulik detail (tavaliselt oli kaunistuseks mingi kujuke, aga võis olla ka näiteks kaunilt kujundatud kraadiklaas, mis näitas vee temperatuuri radiaatoris ). Kuigi mitmetel automarkidel oli oma kaunistus radiaatorikorgil (Rolls-Royce'il Lendav Leedi, Mercedes-Benzil kolmeharuline täht), pole kujukese ja auto margi vahel alati seost. Pigem näitasid need autoomaniku jõukust (või edevust).
Poritiibadega on lugu pisut keerulisem. Kuna väga paljud tolleaegsed autod said oma lõpliku kuju alles kusagil keretöökojas, siis võib kohata äärmiselt erineva kujundusega ühte marki masinaid. Radiaatorivõre ja esiporitiivad olid aga tavaliselt siiski tehase omad. Seega peaksid need olema ka täpselt ühesugused (kuigi ka siin oli erandeid, eelkõige muidugi kallimate autode juures).
Maniwaldi pildi peal oleval autol tundub esitelje ees olevat mingisugune kate (või vari). Veider on see, et see kate paistab ulatuvat vedrukandurist vedruleheni. Kuidas aga sel puhul vedrustus liikuda saab? Järelikult peab see kate olema pehmest materjalist (nagu nahk või present). Äkki on tegemist mingisuguse isearetusega, mis peab kaitsma mootorit, roolihoovastikku (või mine tea mida veel) pori, tolmu, kivikeste või mingi muu taolise eest. Minu mõistus saab selle koha peal otsa.
Opel on aga endiselt parim vastus Sinu küsimusele, Maniwald.
Poritiibadega on lugu pisut keerulisem. Kuna väga paljud tolleaegsed autod said oma lõpliku kuju alles kusagil keretöökojas, siis võib kohata äärmiselt erineva kujundusega ühte marki masinaid. Radiaatorivõre ja esiporitiivad olid aga tavaliselt siiski tehase omad. Seega peaksid need olema ka täpselt ühesugused (kuigi ka siin oli erandeid, eelkõige muidugi kallimate autode juures).
Maniwaldi pildi peal oleval autol tundub esitelje ees olevat mingisugune kate (või vari). Veider on see, et see kate paistab ulatuvat vedrukandurist vedruleheni. Kuidas aga sel puhul vedrustus liikuda saab? Järelikult peab see kate olema pehmest materjalist (nagu nahk või present). Äkki on tegemist mingisuguse isearetusega, mis peab kaitsma mootorit, roolihoovastikku (või mine tea mida veel) pori, tolmu, kivikeste või mingi muu taolise eest. Minu mõistus saab selle koha peal otsa.
Opel on aga endiselt parim vastus Sinu küsimusele, Maniwald.