22-04-2006, 00:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2006, 01:04 AM ja muutjaks oli Jesper.)
NB! Väljalaskekollektor ei pea kaane portidega sobitatud olema. Täpsemini öeldes on sobitamine lausa kahjulik. Kui runner on pordist suurem, siis tekkiv serv toimib "anti-reverse" peeglina, mis ei lase rõhulainetel silindrisse tagasi minna. Perfektsionistid kasutavad isegi sellist süsteemi, kus pordi otsa on kollektori alla käiva vaheplaadi abil kinnitatud pordiga ühes mõõdus õhuke toru, umbes 5cm pikkune, ning selle toru peale käib siis kollektor ise. Ehk sisemise ja välimise toru vahele tekib rõngakujuline tupik.
Custom torukollektoreid ei painutata, vaid keevitatakse valmis painutatud juppidest kokku. Painutatakse ainult tööstuslikke. Kuna mõnikord on kuulda kahtlusi umbes stiilis "ei tea kas juppidest keevitatu ikka on nii hea ja õige", siis lisan väikse illustreeriva pildi:
![[Pilt: 3281_832.jpg]](http://www.bmwworld.com/pics/engine/3281_832.jpg)
Täiendus: siin ka väike video, mis illustreerib hästi, miks selle ilusa kollektori elu just meelakkumine pole.
Custom torukollektoreid ei painutata, vaid keevitatakse valmis painutatud juppidest kokku. Painutatakse ainult tööstuslikke. Kuna mõnikord on kuulda kahtlusi umbes stiilis "ei tea kas juppidest keevitatu ikka on nii hea ja õige", siis lisan väikse illustreeriva pildi:
![[Pilt: 3281_832.jpg]](http://www.bmwworld.com/pics/engine/3281_832.jpg)
Täiendus: siin ka väike video, mis illustreerib hästi, miks selle ilusa kollektori elu just meelakkumine pole.