29-04-2006, 14:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2006, 14:29 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
nonii - kuna ma pole punasel masinal küttekulu ja piduritega rahul, sai üks "lisaülevaatus" tehtud (möödunud septembris sain ju ülevaatuse 2007a aprillini - nii hea masin on ).
piduritega pole ma just niiske ilmaga rahul - tundub, et parem tagapidur on hüperaktiivne. Ainukesed asjad, mis pidurisüsteemis veel vahetamata on, on tagatrumlid+esikettad (3..4a tagasi vahetatud ning ok), esipidurite metalltorud ning tagapidurite kummivoolikud (kere ja silla vahel). Muu on kõik uus (klotsid, voolikud, torud, töösilindrid, rõhuregulaatorid, supportid, trumli sisud). Tänase kuiva ilmaga olid aga pidurid ok:
Ees Taga Seisupidur
Vasak 2440 1050 1220
Parem 1880 1270 990
vahe 23% 17% 19%
tegur 79% 58% 23%
paistab küll, et üks kontuur (ees vasak-taga parem) on aktiivsem kui teine ning just tagumine parem pidur mulle ei meeldigi. Pidureid on pärast uusi torusid+õli+uue õliga kaasnenud õhutamisi 2..3 korda õhutatud - aga teen veel korra üle. Aga kuidas võib õhk toru sees teada, kas väljas on niiske või kuiv (kastepunkt ja "higistamine" ei sõltu ju niiskusest vaid temp vahest)??? Kas asi võib olla peasilindris? Minu pea ei võta
Heitgaasid huvitasid mind, kuna kütust rüüpab 1.3 kadett keskmiselt 9..10l/100km; ainult maantee: 8l/100km. See on üle liitri rohkem, kui mu 2*võimsam 2.0 kadett. Tõsi, eile sai avastatud, et süütepoolijuhe suudab soodsatel tingimustel end jahutusvoolikusse lahendada. Aga samas see oli miski uuem anomaalia ning enne nurrus moto ilma vahele jätmata. Niiet selle kaela ma asja ei ajaks. Karbuss on remonditud, küünlajuhtmed+jagaja kaas+küünlad on värsked/korralikud. Heitgaasides annab virisemiseks põhjust vaid tühikäik - ma ei ole suutnud karbussi kiirenduslõõri tühikäigul 100% õhutihedaks saada ning see on põhjuseks; aga see ei tohiks ju nii suurt kulu tingida? Mõõtmistulemused:
tühikäik kõrgemad pöörded
RPM 870 2400
CO 3070 1050
CO2 11.8 13.82
O2 1.94 0.84
HC 294 201
Lambda 0.981 0.997
Oskab keegi soovitada oskajat diagnostikut, kes suudaks küttekulu-anomaalia päälinnas lahendada? Keskmist kulu võiks ju mu raske jalaga seletada, aga maanteekulu 8..8.5l/100km puhtalt Peterburi maanteel liikudes on siiski ju seletamatu...
päikest,
teet-kes-ajab-ka-nõrgal-ebahuvitaval-masinal-raha-lugemata-ideaali-taga
PS! natuke parema vormistusega mõõtetulemused on lisatud manuses
piduritega pole ma just niiske ilmaga rahul - tundub, et parem tagapidur on hüperaktiivne. Ainukesed asjad, mis pidurisüsteemis veel vahetamata on, on tagatrumlid+esikettad (3..4a tagasi vahetatud ning ok), esipidurite metalltorud ning tagapidurite kummivoolikud (kere ja silla vahel). Muu on kõik uus (klotsid, voolikud, torud, töösilindrid, rõhuregulaatorid, supportid, trumli sisud). Tänase kuiva ilmaga olid aga pidurid ok:
Ees Taga Seisupidur
Vasak 2440 1050 1220
Parem 1880 1270 990
vahe 23% 17% 19%
tegur 79% 58% 23%
paistab küll, et üks kontuur (ees vasak-taga parem) on aktiivsem kui teine ning just tagumine parem pidur mulle ei meeldigi. Pidureid on pärast uusi torusid+õli+uue õliga kaasnenud õhutamisi 2..3 korda õhutatud - aga teen veel korra üle. Aga kuidas võib õhk toru sees teada, kas väljas on niiske või kuiv (kastepunkt ja "higistamine" ei sõltu ju niiskusest vaid temp vahest)??? Kas asi võib olla peasilindris? Minu pea ei võta
Heitgaasid huvitasid mind, kuna kütust rüüpab 1.3 kadett keskmiselt 9..10l/100km; ainult maantee: 8l/100km. See on üle liitri rohkem, kui mu 2*võimsam 2.0 kadett. Tõsi, eile sai avastatud, et süütepoolijuhe suudab soodsatel tingimustel end jahutusvoolikusse lahendada. Aga samas see oli miski uuem anomaalia ning enne nurrus moto ilma vahele jätmata. Niiet selle kaela ma asja ei ajaks. Karbuss on remonditud, küünlajuhtmed+jagaja kaas+küünlad on värsked/korralikud. Heitgaasides annab virisemiseks põhjust vaid tühikäik - ma ei ole suutnud karbussi kiirenduslõõri tühikäigul 100% õhutihedaks saada ning see on põhjuseks; aga see ei tohiks ju nii suurt kulu tingida? Mõõtmistulemused:
tühikäik kõrgemad pöörded
RPM 870 2400
CO 3070 1050
CO2 11.8 13.82
O2 1.94 0.84
HC 294 201
Lambda 0.981 0.997
Oskab keegi soovitada oskajat diagnostikut, kes suudaks küttekulu-anomaalia päälinnas lahendada? Keskmist kulu võiks ju mu raske jalaga seletada, aga maanteekulu 8..8.5l/100km puhtalt Peterburi maanteel liikudes on siiski ju seletamatu...
päikest,
teet-kes-ajab-ka-nõrgal-ebahuvitaval-masinal-raha-lugemata-ideaali-taga
PS! natuke parema vormistusega mõõtetulemused on lisatud manuses
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"