29-04-2006, 23:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2006, 10:58 AM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Tänane plaan oli jõuda niikaugele, et saaks homme tegeleda häälestamise ja toite- (nii elektri kui kütuse) probleemidega. Plaan täidetud! Õõtsa ja amordi koostamine probleeme ei tekitanud ( v.a. eelpool kirjeldatu, millele Tafka lahenduse andis), mootor läks samuti peale ilma suuremate probleemideta. Jamad hakkasid käigukasti paigaldamisega- kasti kinni kruvides jäi sidur peale. Natukene kukitamist ja otsus kast uuesti maha võtta. Selgus, et kasti ja mootori vahelise varda ruudukujulise ristlõikega ots oli kannatada saanud ja ei mahtunud talle ette nähtud avausse. Käiasin otsa koonilise(ma)ks ja asi lahendatud- sidur toimis ja vänt ajas ilusti mootorit ringi. Muretsema paneb fakt, et mootor käib üsna raskelt ringi... panen kehavedelikud sisse ja jooksen rattaga pisut ringi, ehk aitab. Mida siin loota oligi- kõik uued laagrid, simmerlingid, saaled. Tõenäoliselt mõni laager ei jõudnud koputamisega päris temale ettenähtud kohani, küllap mängib ennast paika. Raskelt käib, aga vänta andes ikkagi liigub ka inertsiga pisut edasi, seega ehk pole muretsemiseks põhjust. Kui käima saan, siis jälgin hoolega kuumenemist ning sellega peaks asi kontrolli all olema. Lahtijooksmise eesmärgil toppisin alla töötlemata rattad, töödeldud rummud-kodarad-veljed alles koostamisele viimata. Minu jaoks üllatus- ilma paagita ja kõrgete sadulateta on riistapuu ikka eriti madal küll, naljakas vaadatagi
Pildid: http://www.zone.ee/angry/index8.html
Pildid: http://www.zone.ee/angry/index8.html