02-05-2006, 00:32 AM
Olen pidanud transpordiga seotud ameteid ja võin aidata majandusliku poole pealt seda põhjendada: veoauto omahind koosneb peamiselt kolmest, ligikaudu omavahel võrdsest komponendist - kütuse hind, juhi palk ning auto amortisatsioon koos remondikuludega.
Kuigi ehk vene päritolu sõiduki võtab pisut rohkem kütust, siis tänapäeval on bensiin ja diisel peaaegu ühes hinnas, seega olulist vahet nagu ei ole. Juht küsib üldjuhul seda tüüpi autodel vähem palka kilomeetri kohta ning kuna autod on ajast ja arust, siis nende amortisatsioonikulu on pea olematu, seega jääb vaid remondikulu, mis lääne masinatega võrreldes on samuti odav.
Sellest tulenevalt pole imestada, kui vene päritolu masin võib olla kaasaegsemast isegi odavam kilomeetri kohta, eriti kui on vaja teostada mingeid abitöid nagu kraana kasutamine, mingite rakiste toomine-viimine jne.
Seal kus astuvad mängu suured mahud, siis pole tegu enam hinnaga kilomeetri kohta, vaid tonni kohta ja siis on väljamaa tehnika vaieldamatult soodsam, samuti on määravaks ka kandevõime ja töökindlus.
Kuigi ehk vene päritolu sõiduki võtab pisut rohkem kütust, siis tänapäeval on bensiin ja diisel peaaegu ühes hinnas, seega olulist vahet nagu ei ole. Juht küsib üldjuhul seda tüüpi autodel vähem palka kilomeetri kohta ning kuna autod on ajast ja arust, siis nende amortisatsioonikulu on pea olematu, seega jääb vaid remondikulu, mis lääne masinatega võrreldes on samuti odav.
Sellest tulenevalt pole imestada, kui vene päritolu masin võib olla kaasaegsemast isegi odavam kilomeetri kohta, eriti kui on vaja teostada mingeid abitöid nagu kraana kasutamine, mingite rakiste toomine-viimine jne.
Seal kus astuvad mängu suured mahud, siis pole tegu enam hinnaga kilomeetri kohta, vaid tonni kohta ja siis on väljamaa tehnika vaieldamatult soodsam, samuti on määravaks ka kandevõime ja töökindlus.