02-05-2006, 21:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2006, 22:01 PM ja muutjaks oli valdo.)
speedsta Kirjutas:Ebaharilik näib sellepärast, et pildil paistab nagu oleks ühes silindris kaks kolbi sees.
Ja ongi. Ainult et ribistuse sees on üksteise lähedal siiski kaks hülssi nagu kaheraudsel jahipüssil
Vrd - tavalises automootoris on otsakuti neli hülssi ja pole imelik (kuigi jah, seda me ei nimeta ka enam silindriks, vaid juba mootoriplokiks ning ribistuse asemel on veesärk...)
Huvitav oleks teada ainult kahte asja:
1) Kuidas on lahendatud kolbide ja kepsude omavaheline ühendus? Tavaline, ainult pööramist võimaldav kolvisõrm sinna ju ei sobi, sest kolbide vahekaugus on konstantne, kuid kepson silindri teljega paljudel hetkedel aga nurga alla, mistõttu kolb peab saama sõrmeümber veidi "loksuda"?
2) Kas selline konstruktsioon on/oli omane ainult Puch'i tehasele või on seda ka teised kasutanud?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18