03-05-2006, 22:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2006, 23:12 PM ja muutjaks oli valdo.)
"Emka" ehk GAZ-M-1 (vanema ninaga/mootoriga variant) või GAZ-11 (uuema ninaga/nootoriga variant). Kuna "nina" pole alles, siis mina ei tee vahet.
Võrrelgem http://www.autogallery.org.ru/gaz-m1.jpg ja http://foto.k-arvutisalong.ee/?valik=gal...&p=2355282 - väga ei erine? Kiigata võib ka http://www.autogallery.org.ru/gaz11.htm .
Sisemusega sama lugu: http://www.autogallery.org.ru/k/g/gazm1d.jpg ja http://foto.k-arvutisalong.ee/?valik=gal...&p=2355279
Muidugi ei ole välistatud, et ta on "emka" prototüüp Ford V8-40 (vt nt http://www.autogallery.org.ru/k/fb/33for...cities.jpg), aga neid sattus sellise kerega siiamaile "emkast" palju harvem. Kere tagaosas on sõja jälgi, mis omakorda lubab mul arvata, et see isend on siin Teise Ilmasõja ajal segi lastu ning vrakistununa kusagile soo peale vms jäänud... "Emka" oli ju vähemalt 1941 venelaste üks peamisi staabi- ja komandöriautosid.
Võrrelgem http://www.autogallery.org.ru/gaz-m1.jpg ja http://foto.k-arvutisalong.ee/?valik=gal...&p=2355282 - väga ei erine? Kiigata võib ka http://www.autogallery.org.ru/gaz11.htm .
Sisemusega sama lugu: http://www.autogallery.org.ru/k/g/gazm1d.jpg ja http://foto.k-arvutisalong.ee/?valik=gal...&p=2355279
Muidugi ei ole välistatud, et ta on "emka" prototüüp Ford V8-40 (vt nt http://www.autogallery.org.ru/k/fb/33for...cities.jpg), aga neid sattus sellise kerega siiamaile "emkast" palju harvem. Kere tagaosas on sõja jälgi, mis omakorda lubab mul arvata, et see isend on siin Teise Ilmasõja ajal segi lastu ning vrakistununa kusagile soo peale vms jäänud... "Emka" oli ju vähemalt 1941 venelaste üks peamisi staabi- ja komandöriautosid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel