07-05-2006, 17:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2006, 18:11 PM ja muutjaks oli JyrkaEE.)
tsiklivend Kirjutas:Nüüd oled katsetanud ka seda monokarpat?pikemaid sõite ka teind ja ikka suuremaid kiiruseid proovind?
Õige tähelepanek.
Pikemaid sõite on tõesti tehtud ja seda "uut" süsteemi katsetatud. Üldiselt võib rahule jääda, kuna mootori töötamise ühtlus paranes tohutult ja ka võimsus ei kannatanud ehk siis kiirendusele karpa jalgu ei jää ning jõudu jätkub ka nii madalatel kui ka kõrgetel pööretel. Bensiinikulu täpselt ei tea, aga tundub küll vähem võtvat. Täpsemad andmed saan anda õhtul, kui paagi uuesti täis panen peale eilset ja tänast umbes 100km ringi.
Ainuke asi, mis natuke ei meeldi, on see, et käivitub natuke kehvemini nii külmalt kui ka soojalt kui originaalkarpadega. Samas ei saa ka täiesti kindel olla, et see k125 viga on.
Seega ei kavatse ma sellest süsteemist loobuda, kuna olen teostatud tööga väga rahul.
Ja tippkiirusest nii palju, et aeglase diffri ja ikka selle monokarpaga tuli 120 km/h ära. Väga üllatas sellisel kiirusel sõitmisel Dnepri teelpüsivus. Ei tajunud ujumist ega hüplemist vaid hoopiski sujuvat minekut. Aga siiski tänav pole võidusõidurada ning seepärast maanteel liiklen ikkagi 80-90 km/h. Järgmisel nädalal toon Kloostrimetsast ka kiire diffri ning seeläbi peaks ka bensukulu vähenema, kuivõrd kiirusel umbes 85km/h jäävad pöörded tunduvalt madalamaks võrreldes praeguse olukorraga.
EDIT: umbkaudselt on bensukulu ikkagi tsipa alla 9 liitri sajale kilomeetrile.
Pots ja postivahe.