08-05-2006, 02:33 AM
Oltsberg Kirjutas:Küsiks teadjate käest veel paari asja. Vanadel 200-seeria masinatel oli katuse ja tuuleklaasi liitekoha peal mingi kunstnahast (???) värgendus. Mispoolest see hea oli? Ja kuidas täpsemalt töötas "mägipidur"? Et pidi nagu heitgaaside väljavoolu piirama? Igatahes kui juht sinna väikese pedaalikese peale vajutas, siis hakkas mootor väga mõnusalt erilist häält tegema.täpselt nii see mägipidur töötas
Ja kas keegi mäletab sellist nüanssi, et kaugsõidubussidel sai vahekäigupoolset istet tõmmates/tõstes tekitada kahe istme vahele ca 7 cm vahe? See oli hea puhuks, kui mõni mammi, kelle tagument moodustas pool Leningradi päevasest lihanormist, kõrvale juhtus potsatamaTõsi, vanematel bussidel see nõks kõigi istmete puhul ei töötanud; seega saigi võimaluse korral just sinna istutud, kus asi toimis. Vanematel isenditel oli ju vahekäigupoolne käetugi jäik. Millal üldse muutus see üles keeratavaks? Ja millal tulid lakke päevavalguslambid?