11-05-2006, 22:44 PM
janek555 Kirjutas:...
tema väiksus ja manööverdamis võime võimaldavad sõita ka mööda metsa radu,kuhu jeebiga ei mahu.lisaks on avatavad katuse luugid ja tagauste klaasid,seega mõnus põristada mööda metsa radu.samuti ei karda kere painutamist,kuna tegemist täis raamil paseeruva masinaga.kuna mootor on taga,on sees suhteliselt vaikne.proovisin masinat ka lumes ja ei pea ta ka seal häbi tundma.järgnev pilt on tehtud märtsi lõpupool suhteliselt tihedas lumes ja tähelepanu väärib see et bussil on all kaubiku mustriga maantee kummid ja lükata polnud teda vaja....
Olen sõitnud reisijana sellise vanema malli aparaadiga.
Tõesti, meie tingmustes sobib antud auto ainult hobiautoks. Kasutasid nimelt teda metsamehed, 4 eesti meest autos+ päeva söök ja saed, nõudis erilist fantaasiat, et kõik uksed kinni saaks, kliirens muutus olematuks.
Vaiksest bussist maanteekiirusel on asi kaugel, sama ka kruusateel, kus kolin-rabin talumatu.
Mina oma 1,80 pikkuse ja 85 kg harju keskmise kerega, sama suure juhi kõrvale enam ei mahtunud, st uksed sai peaaegu kinni, aga kangid enam ei liikunud.
ka ainult kahekesi liikudes pidi kole ettevaatlikult manööverdama, koledalt kreenis ja talvel libedaga kippus lühikese teljevahe tõttu ebanormaalseid liigutusi tegema. sellise väikese ja õrna kere sees oli tunne kole.
Lagunes üle keskmise, arvestades muidugi peremehetut seisundit ja pidevat ülekoormust (kandejõud oli vähem kui väikeautol), roostetamist oli lausa kuulda.
Aga ronis raip heaste, eriti kui rahvas peal.
ps. sama kerega on ka suzukil mudel olemas, kas just 4wd, ei mäleta aga oli neid ka siin liikvel. Kuna tegu mõlemil juhul puht tööautoga, siis arvata, et peeti kõik RIP staadiumisse.