12-05-2006, 05:13 AM
Lugupeetud lustisõitjad!
Kui keegi mäletab, siis käisin sõbrast Uku-ga ka sõidul tiiru ära, meeldis väga ja teeksin omad ettepanekud.
1. Esiteks müts maha lustisõitjate ees, sest minu arust on need masinad vahel isegi "kõvemad", millised kannatavad ka mingi maa liikuda, kahju vaadata üht klantsivat masinat, mille kallal on kõvasti vaeva nähtud, omanik on suuteline iga masina küljes oleva jubina ajalugu ja taastamist kommenteerima, masinat uudistav setskond aga targutab, et üks triip on masinale tõmmatud veidi kõveriti või siis mõni polt pole päris ajakohane vastavale masinale, kui aga sõitmiseks läheb, siis kas lükatakse sõiduriist haagise peale või kõngeb esimesel 10-l km. ära.
Kunagi tegin ettepaneku, et UNIC-laste masinaid peaks klassifitseerima kahte liiki:
1) näitusemasinad, millised on võimalikult originaalis, kuid hoitaks põhiliselt "klaaskapis", et kriime peale ei tuleks
2) sõitvad masinad, millised tulevad omal jalal kokkutulekutele, sõidavad üritustel (sh. käivad ka lustisõitude), kuid nendele on tekkinud ekspluatatsiooni käigus kriimukesi ja neid on veidi parendatud tehniliste täiustustega, et nad sõites ära ei kõngeks.
Minu ettepanek on siiani jäänud hüüdjaks hääleks kõrbes.
Lustisõit aga nõuab tingimuse nr. 2 täitmist, muidu pole mõtet sinna minna.Ma ei tea, kas suutsin end korralikult arusaadavaks teha, kuid loodan, et saite põhimõttest aru.
Kuhu mina lustisõidul läheksin
- kindlasti Toompeale, sest olen seal 27 aastat seal elanud, ainult, et oma selleaegsesse elukohta mind vaevalt lastakse, sest aadr. oli Kohtu 4 ehk praegune Soome saatkonna maja (võin tõestada, kuna üks õpilapilet on veel alles)
- Lossis olen ka pärdikuna käinud, kuid hästi ei mäleta.
Mulle meeldis kangesti lustisõidul valitud sihtkoht Kopli sadamas ja ekskursioon laevale.
Ettepanek oleks ka (pika heietamise peale), see ei pruugi hästi meeldida, sest nõuab ajaliselt erakorralist lustisõitu- selleks võiks olla tiir Pirita ringrajal vastavalt võistluste toimumise ajakavale, pealtvaatajaid jaguks.
Lustisõitude kohta info edastamisel peaksid UNIC aktivistid-maakondade esindajad - olema aktiivsemad, sest minu andmetel Viljandi ümbruse vanemad UNIC-lased arvutis eriti ei sori või ei oma teist üldse.
Tänan tähelepanu eest, kes viitsis seda pikka jura lugeda.
Au ja kiitus lustisõidu korraldajatele, lustisõidult saadud "atestaat" on kodus aukohal.
Kui keegi mäletab, siis käisin sõbrast Uku-ga ka sõidul tiiru ära, meeldis väga ja teeksin omad ettepanekud.
1. Esiteks müts maha lustisõitjate ees, sest minu arust on need masinad vahel isegi "kõvemad", millised kannatavad ka mingi maa liikuda, kahju vaadata üht klantsivat masinat, mille kallal on kõvasti vaeva nähtud, omanik on suuteline iga masina küljes oleva jubina ajalugu ja taastamist kommenteerima, masinat uudistav setskond aga targutab, et üks triip on masinale tõmmatud veidi kõveriti või siis mõni polt pole päris ajakohane vastavale masinale, kui aga sõitmiseks läheb, siis kas lükatakse sõiduriist haagise peale või kõngeb esimesel 10-l km. ära.
Kunagi tegin ettepaneku, et UNIC-laste masinaid peaks klassifitseerima kahte liiki:
1) näitusemasinad, millised on võimalikult originaalis, kuid hoitaks põhiliselt "klaaskapis", et kriime peale ei tuleks
2) sõitvad masinad, millised tulevad omal jalal kokkutulekutele, sõidavad üritustel (sh. käivad ka lustisõitude), kuid nendele on tekkinud ekspluatatsiooni käigus kriimukesi ja neid on veidi parendatud tehniliste täiustustega, et nad sõites ära ei kõngeks.
Minu ettepanek on siiani jäänud hüüdjaks hääleks kõrbes.
Lustisõit aga nõuab tingimuse nr. 2 täitmist, muidu pole mõtet sinna minna.Ma ei tea, kas suutsin end korralikult arusaadavaks teha, kuid loodan, et saite põhimõttest aru.
Kuhu mina lustisõidul läheksin
- kindlasti Toompeale, sest olen seal 27 aastat seal elanud, ainult, et oma selleaegsesse elukohta mind vaevalt lastakse, sest aadr. oli Kohtu 4 ehk praegune Soome saatkonna maja (võin tõestada, kuna üks õpilapilet on veel alles)
- Lossis olen ka pärdikuna käinud, kuid hästi ei mäleta.
Mulle meeldis kangesti lustisõidul valitud sihtkoht Kopli sadamas ja ekskursioon laevale.
Ettepanek oleks ka (pika heietamise peale), see ei pruugi hästi meeldida, sest nõuab ajaliselt erakorralist lustisõitu- selleks võiks olla tiir Pirita ringrajal vastavalt võistluste toimumise ajakavale, pealtvaatajaid jaguks.
Lustisõitude kohta info edastamisel peaksid UNIC aktivistid-maakondade esindajad - olema aktiivsemad, sest minu andmetel Viljandi ümbruse vanemad UNIC-lased arvutis eriti ei sori või ei oma teist üldse.
Tänan tähelepanu eest, kes viitsis seda pikka jura lugeda.
Au ja kiitus lustisõidu korraldajatele, lustisõidult saadud "atestaat" on kodus aukohal.