13-05-2006, 21:43 PM
Nunii.
uuriks hea meelega pärusmaad. Nimelt sai soetatud talvel üks 350ccm 638 mootor. Nimelelt oli vaja kartereid, samas kõik muu anti ka kaasa väntvõll, käigukast. Komplektsena. Nüüd aga käib väheke neerudele see, et mootor sai vett.Olevat nädal aega õues enne saatmist olnud. Kui kätte sain, siis sain väntvõlli ruumist oma 100ml vett kätte.
Algul ma ei pannud seda ka eriti pahaks, viskasin kolvid silindrid ja muu puuduoleva külge, ning panin peale.
Nüüd aga tekkis juba kahtlusi, et kas tegutsesin õieti. Või võtta uuesti mootor maha ja ribadeks korra. Kõik läbi pesta ja ära õlitada...
Või tasub ikkagi esmalt käima jõuga panna.
Nb lisamärkusena mootor pole varem lahti käinud. Ning väntvõlli vahelaagritele ka kohe õli juurde ei pannud :S
uuriks hea meelega pärusmaad. Nimelt sai soetatud talvel üks 350ccm 638 mootor. Nimelelt oli vaja kartereid, samas kõik muu anti ka kaasa väntvõll, käigukast. Komplektsena. Nüüd aga käib väheke neerudele see, et mootor sai vett.Olevat nädal aega õues enne saatmist olnud. Kui kätte sain, siis sain väntvõlli ruumist oma 100ml vett kätte.
Algul ma ei pannud seda ka eriti pahaks, viskasin kolvid silindrid ja muu puuduoleva külge, ning panin peale.
Nüüd aga tekkis juba kahtlusi, et kas tegutsesin õieti. Või võtta uuesti mootor maha ja ribadeks korra. Kõik läbi pesta ja ära õlitada...
Või tasub ikkagi esmalt käima jõuga panna.
Nb lisamärkusena mootor pole varem lahti käinud. Ning väntvõlli vahelaagritele ka kohe õli juurde ei pannud :S
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.