15-05-2006, 17:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2006, 18:08 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Sellel nädalavahetusel valmisid sissybar, istmealune osa ning jalatoed. Ühtegi neist ei jõudnud päris lõpuni, sest 1,6 mm jämedused elektroodid said otsa (viimased liited sai ,,konidega" lastud) ja suurematega (4 mm) oleks liited ebaühtlased tulnud. Peale metallist osade paigaldasime ka klaasplastist tagumise porilaua, mille vend juba reedeks oli valmis teinud. Sellega juhtus natuke õnnetust - ratast kuuri tagasi lükates komistasin ning lõhkusin nii porilaua kui ~0,5 mm plekist
sissybar'i, mistõttu viimane sai pühapäeval uuesti, seekord juba 3*15 mm lattrauast, painutatud ja külge keevitatud.
Praegu on lahendamata veel käiguvahetus, esivedrustus ja summuti.
Käiguvahetuse hoob jääb jalatoest taha poole, mistõttu seda on ebamugav kasutada. Ise mõtlesin ehitada kerge hoovastiku, mille abil
saaks käiku vahetada jalga toelt tõstmata, kuid võib olla leidub mingi
hoovastikust parem lahendus.
Esivedrustus tuleb ilmselt Stella kahvli baasil, võib olla ka springer,
veel pole vennaga kokkuleppele jõudnud.
Summuti suhtes oleks nõu vaja: kas aretada midagi Delta omast või proovida ise teha? Samuti huvitavad summuti mõõdud (leegitoru pikkus ja sisemine läbimõõt jne.). Päris algsel kujul V501m summutit kasutada ei saa, sest Deltal läheb see raamiga paralleelselt ning lõppeb mootoripoolsest otsast kõrgemal. Minichopperi summuti peaks aga minema mootorist raami alumise toruni ning jätkuma sellega paralleelselt.
Pildid tulevad ehk järgmisel nädalal.
sissybar'i, mistõttu viimane sai pühapäeval uuesti, seekord juba 3*15 mm lattrauast, painutatud ja külge keevitatud.
Praegu on lahendamata veel käiguvahetus, esivedrustus ja summuti.
Käiguvahetuse hoob jääb jalatoest taha poole, mistõttu seda on ebamugav kasutada. Ise mõtlesin ehitada kerge hoovastiku, mille abil
saaks käiku vahetada jalga toelt tõstmata, kuid võib olla leidub mingi
hoovastikust parem lahendus.
Esivedrustus tuleb ilmselt Stella kahvli baasil, võib olla ka springer,
veel pole vennaga kokkuleppele jõudnud.
Summuti suhtes oleks nõu vaja: kas aretada midagi Delta omast või proovida ise teha? Samuti huvitavad summuti mõõdud (leegitoru pikkus ja sisemine läbimõõt jne.). Päris algsel kujul V501m summutit kasutada ei saa, sest Deltal läheb see raamiga paralleelselt ning lõppeb mootoripoolsest otsast kõrgemal. Minichopperi summuti peaks aga minema mootorist raami alumise toruni ning jätkuma sellega paralleelselt.
Pildid tulevad ehk järgmisel nädalal.