07-05-2003, 17:47 PM
See mootori värvimine on mitme otsaga asi. Silindrite ja peade juures võib see mõjutada ka jahutust - nii heas kui halvas suunas. Kõigepealt värvikihi paksus. Õhuke kiht on soojuskiirgusele enamvähem läbipaistev, kuid pintsliga mitmekordselt pealemäkerdatud värvikiht võib juba isolaatorina toimida.
Teiseks värvitoon. Kõige paremini kiirgab soojust mattmust pind ja kõige kehvemini läikiv (hõbedane) pind. Jättes esteetilise külje kõrvale võib seega järeldada, et silindripeade hõbedaseks värvimine ei tarvitse olla kõige targem tegu. Aga silindritele mõõdukalt musta ahjuvärvi võib olla lausa abiks.
Teiseks värvitoon. Kõige paremini kiirgab soojust mattmust pind ja kõige kehvemini läikiv (hõbedane) pind. Jättes esteetilise külje kõrvale võib seega järeldada, et silindripeade hõbedaseks värvimine ei tarvitse olla kõige targem tegu. Aga silindritele mõõdukalt musta ahjuvärvi võib olla lausa abiks.

