16-05-2006, 21:54 PM
Molotov51 Kirjutas:Gaz 51 radika tunned selle järgi ära, et tal on küljepeal olevad kinnitused viltu ning mootori poolt vaadates ülemine toru koht vasakul.
GAZ-51'le on tehases eri aegadel paigaldatud kahte erisugust radiaatorit. Viimase seeria GAZ-51del on radiaator üsna ümarakujulise üla-anumaga ning väikese (GAZ-52ga sarnase) sisselaskekorgiga. Julgen öelda , et 99% (võibolla isegi enamatel) Eestis säilinud 51del on peal selline radiaator. Paigaldama hakati seda kusagil 1950ndate aastate lõpul (ca 1957-60).
Vanemad 51-d (ca 1946-58) olid varustatud aga veidi teistsuguse radiaatoriga. Seda iseloomustas uuema radiaatoriga võrreldes suurem kaal, suhteliselt kandiline ülapaak ning suur läbimõõduga sisselaskekork (Pobedaga identne). Ilmeksimatuks vana radiaatori eripäraks on aga asjaolu, et radiaatori alaosas on ava käivitusvända jaoks (uuematel puudub).
Kaasfoorumlane Sidorov (vanade vaoautode asjatundja) võib vast rääkida veel peenustest, eripäradest jm vanatüübilise radiaartori juures ning vana/uue radiaatori erinevustest.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18