20-05-2006, 19:50 PM
Olen seda meelt,et originaal on ikka sobivaim.Juhul kui tahetakse tavalist tänavasõidu autot.See nüüd jah minu arvamus.
Muuseas,mossedele paigaldati kaht erinavat karbussi tüüpi ja vastavalt sellele olid erinavad ka õhufiltri korpused.K-126 sari ja DAAZ(nn.ziguli karbuss)Viimane aga polnud identne ühegi VAZ-il kasutatava karburaatoriga,vaid tegu oli modifikatsiooniga mis tehtud spetsiaalselt mossele.Ise olen sõitnud ja palju sõitnud mossedega millel oli K-126 karpa. Mäletamist mööda ei saanud nuriseda ei külmkäivituse,tööstabiilsuse ega auto ökonoomia kohta.Auto pidi vaid timmis olema.Kontaktid (jagajas)väga korras ja karburaator timmitud.Tase ujukiruumis jms.Samas oli selle karpatüübi hädaks just nimelt ujuki nõelklapp.Tavatses teine kinni jääda ja enamasti asendisse mis tekitas liigkõrge kütuse taseme,ka nii kõrge,et auto suri tühikäigul välja.Asenduseks sobivad kõik K-126 (ka Volgadelt ja 53-delt pärinevad)ja sammuti K-125 nõelklapid.K-126 õhufiltri korpusel oli ka oma krutski.Hoolimata seda traadi asendist võis õhuvõtt jääda ikka suvise asendi peale.Mõtekam oli seda sättides eraldada korpus karburaatorist ja asendis oma silmaga veenduda.Vastasel juhul võis juhtuda,et juba 0-lähedastel temperatuuridel hakkas mootor suure kiirusega sõites tempe tegema,sest mootor võttis sooja õhu asemel külma õhku.
Ja veel karteri tuulutus.Selle standard vooliku võiks roheliste õudusunenäoks asendada pikemaga ja suunata mitte õhufiltrisse vaid mootori alla
Tervitades,Flanagan
Muuseas,mossedele paigaldati kaht erinavat karbussi tüüpi ja vastavalt sellele olid erinavad ka õhufiltri korpused.K-126 sari ja DAAZ(nn.ziguli karbuss)Viimane aga polnud identne ühegi VAZ-il kasutatava karburaatoriga,vaid tegu oli modifikatsiooniga mis tehtud spetsiaalselt mossele.Ise olen sõitnud ja palju sõitnud mossedega millel oli K-126 karpa. Mäletamist mööda ei saanud nuriseda ei külmkäivituse,tööstabiilsuse ega auto ökonoomia kohta.Auto pidi vaid timmis olema.Kontaktid (jagajas)väga korras ja karburaator timmitud.Tase ujukiruumis jms.Samas oli selle karpatüübi hädaks just nimelt ujuki nõelklapp.Tavatses teine kinni jääda ja enamasti asendisse mis tekitas liigkõrge kütuse taseme,ka nii kõrge,et auto suri tühikäigul välja.Asenduseks sobivad kõik K-126 (ka Volgadelt ja 53-delt pärinevad)ja sammuti K-125 nõelklapid.K-126 õhufiltri korpusel oli ka oma krutski.Hoolimata seda traadi asendist võis õhuvõtt jääda ikka suvise asendi peale.Mõtekam oli seda sättides eraldada korpus karburaatorist ja asendis oma silmaga veenduda.Vastasel juhul võis juhtuda,et juba 0-lähedastel temperatuuridel hakkas mootor suure kiirusega sõites tempe tegema,sest mootor võttis sooja õhu asemel külma õhku.
Ja veel karteri tuulutus.Selle standard vooliku võiks roheliste õudusunenäoks asendada pikemaga ja suunata mitte õhufiltrisse vaid mootori alla
Tervitades,Flanagan