21-05-2006, 18:11 PM
nii.yhendus auto praeguse omanikuga saadud.
kuid uudised on kurvad.
nimelt hindab soomlane oma autot 20 000-. euro kanti
/hintaa 20 tonnin euron paikkeella,mutta tarjouksia kuunnellaan/
et pakkumisi kaalutakse.
kuid ise kaldun arvama et selle raha eest oleks ehk vöimalik Tartu-1 replika valmistada.mis kyll kaotaks sellisel juhul oma mötte.
selle raha eest ja sellises seisus auto pole enam ilmselt otstarbekas.
ise korra antud härraga diili teinud.objektiks oli 1937 a. mootorratta raam,mis oli /ja on senini/ ysna nigelas olukorras.esiosa keevitatud ja köver.
kuid eestis analoogi praktiliselt vöimatu leida.
raami alghind oli 250-. euri.ostmisel langes hind 200-. ni,kuid mitte enam.
see ehk annab ettekujutuse mehe hindadest ja tingitavusest.
autol pabereid tema sönul pole,kuna see oli vöidusöidu auto.
enam edasi uurima ei hakanud,kuuldes hinda.samuti on nyyd kysimärgi all minek Tartu-1 uurima-pildistama.
enda arvamus on see et selle hinnaga ta seda ilmselt ära ei myy.
kuna soomlaste seisukohalt auto ysna ebatähtsa ajalooga nende jaoks.
vöi siis tavainimese möistes ROMU.
kuid uudised on kurvad.

nimelt hindab soomlane oma autot 20 000-. euro kanti
/hintaa 20 tonnin euron paikkeella,mutta tarjouksia kuunnellaan/
et pakkumisi kaalutakse.
kuid ise kaldun arvama et selle raha eest oleks ehk vöimalik Tartu-1 replika valmistada.mis kyll kaotaks sellisel juhul oma mötte.
selle raha eest ja sellises seisus auto pole enam ilmselt otstarbekas.
ise korra antud härraga diili teinud.objektiks oli 1937 a. mootorratta raam,mis oli /ja on senini/ ysna nigelas olukorras.esiosa keevitatud ja köver.
kuid eestis analoogi praktiliselt vöimatu leida.
raami alghind oli 250-. euri.ostmisel langes hind 200-. ni,kuid mitte enam.
see ehk annab ettekujutuse mehe hindadest ja tingitavusest.
autol pabereid tema sönul pole,kuna see oli vöidusöidu auto.
enam edasi uurima ei hakanud,kuuldes hinda.samuti on nyyd kysimärgi all minek Tartu-1 uurima-pildistama.
enda arvamus on see et selle hinnaga ta seda ilmselt ära ei myy.
kuna soomlaste seisukohalt auto ysna ebatähtsa ajalooga nende jaoks.
vöi siis tavainimese möistes ROMU.