23-05-2006, 11:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2006, 11:12 AM ja muutjaks oli denis23.)
vaata Valdo, see asi ongi selline et meie ise seame endale raskused ning ületame need.
ilmselt, tõepoolest, I seeria Pobeeda on natukene teine asi kui näiteks tavaline M407 või M21. Aga huvitav on see et Venemaal on neid rohkem jäänud esimeste omanikke kätte kui Eestis. Muuhulgas on põhjuseks see, et tänu kõrgetele imporditollidele ei saa seal päris odavalt 10-aastase Opeli või Fordi osta.
Teine koht kus ma olen avastanud Venemaal liigub ringi palju huvitavat 50-60 tehnikad peale n.n. ülikoolilinnakuid on suurte lennutehaste ning lennubaaside ümbrused. Olidki just lendurid ning lennukonstruktorid üks eliit tol ajal. Lisaks sellele ka vanad "eliitsuvilate" piirkonnad.
Näiteks olen lausa mitu ZIMi näinud mille omanikuks oli kas või katselendur, raskelennuväe polgu komandöör, lennukikonstruktor, lennukitehase peainsener jne jne.
Aga eks igal asjal on oma hind ning kui ollakse nõus nii kõrget hinna maksta siis ongi selline hind õiglane ja punkt.
Kokkuvõttes siiski ütlen et vähemalt Volgadega Venemaal on natukene paremad lood kui eestis nii varuosade kui ka autode osas.
See tähendab et aeg ajalt ikka liigub originaalvärviga roosteta isendeid. Eestis vabas müügis mina need eriti pole näinud viimastel aastatel.
P.S. Mosse 402-407 mulle on alati meeldinud. Ainult et need on palju haruldasemad kui Volga minu meelest ja varuosasid ka suhteliselt raske saada.
ilmselt, tõepoolest, I seeria Pobeeda on natukene teine asi kui näiteks tavaline M407 või M21. Aga huvitav on see et Venemaal on neid rohkem jäänud esimeste omanikke kätte kui Eestis. Muuhulgas on põhjuseks see, et tänu kõrgetele imporditollidele ei saa seal päris odavalt 10-aastase Opeli või Fordi osta.
Teine koht kus ma olen avastanud Venemaal liigub ringi palju huvitavat 50-60 tehnikad peale n.n. ülikoolilinnakuid on suurte lennutehaste ning lennubaaside ümbrused. Olidki just lendurid ning lennukonstruktorid üks eliit tol ajal. Lisaks sellele ka vanad "eliitsuvilate" piirkonnad.
Näiteks olen lausa mitu ZIMi näinud mille omanikuks oli kas või katselendur, raskelennuväe polgu komandöör, lennukikonstruktor, lennukitehase peainsener jne jne.
Aga eks igal asjal on oma hind ning kui ollakse nõus nii kõrget hinna maksta siis ongi selline hind õiglane ja punkt.
Kokkuvõttes siiski ütlen et vähemalt Volgadega Venemaal on natukene paremad lood kui eestis nii varuosade kui ka autode osas.
See tähendab et aeg ajalt ikka liigub originaalvärviga roosteta isendeid. Eestis vabas müügis mina need eriti pole näinud viimastel aastatel.
P.S. Mosse 402-407 mulle on alati meeldinud. Ainult et need on palju haruldasemad kui Volga minu meelest ja varuosasid ka suhteliselt raske saada.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.