23-05-2006, 13:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2006, 13:39 PM ja muutjaks oli denis23.)
Lugupeetud Eberhard! Venemaal ei ole Volga m21 , Zim, Tšaika ja ZIS kultus. Venemaal on kõrged tollid, mis kasvavad auto litraaziga ja vanusega. Mingit halastust uunikumitele pole. Näiteks 7000 sm3 ja 35 aastat Cadillaci toomine tähendab umbes 35 000 USD väljaminekut tollide näol. Kusjuures auto enese hind on 2-5 000 USD. Tavaline W123 kerega 25 aastat vana mersu toll on umbes 5000-7000 USD. See ongi põhjus miks seal kõik kemplevad volgadega ja zimmidega.
Kui ma näitasin oma mersu pildid seal mehed naersid et selle raha eest mida ma olen ostnud piisaks ainult venemaa tolli maksmisest. Nendele vanadele lääne autodele mis seal on toimub venemaal uskumatu jaht (näiteks 70-ndate suured ameeriklased, endised lääne diplomaatide autod) ning jumaldakse ka kõige vulgaarsemaid forde ning chevi ronte, mida saab usas igast lammutusest. Põhjus on üks: toll maksaks kümneid tuhanded dollareid.
Mis puudutab autosid siis näiteks ZAZ-965-le toimub lausa jaht, nii populaarseks see auto on muutunud. Mossede kohta pole jah kuulnud midagi.
Kui ma näitasin oma mersu pildid seal mehed naersid et selle raha eest mida ma olen ostnud piisaks ainult venemaa tolli maksmisest. Nendele vanadele lääne autodele mis seal on toimub venemaal uskumatu jaht (näiteks 70-ndate suured ameeriklased, endised lääne diplomaatide autod) ning jumaldakse ka kõige vulgaarsemaid forde ning chevi ronte, mida saab usas igast lammutusest. Põhjus on üks: toll maksaks kümneid tuhanded dollareid.
Mis puudutab autosid siis näiteks ZAZ-965-le toimub lausa jaht, nii populaarseks see auto on muutunud. Mossede kohta pole jah kuulnud midagi.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.