24-05-2006, 08:40 AM
valdo Kirjutas:Olen nõus tegema välja kalli Prantsuse konjaki kodanikule, kes viib mind kokku perfektses tehnilises seisus, perfektse salongisisuga ja 100% originaalse (vrd auto24 müüdud isend) 1. seeria Pobi omanikuga, st sellise auto omanikuga, mille kerenumber jääb 7000st allapoole ehk valmistusaeg 1949. veebruarist tahapoole, millel on vana "emkalt" laenatud kast ja õli peenfilter asub tulemüüril, lisaks muud eripärad. St masin peab olema tehniliselt ja välimuselt vähemalt sama korras kui kaasfoorumlase pkuldsaar 1950. aasta kabrio. (Kardan, et sellist autot lihtsalt pole.)Ma küll loodan et ka selline varase Pobi eksemplar võib olemas olla: Venes tuli hiljuti välja praktiliselt ostmise järel pukkidele pandud Moskvitš 400/401. Või meenutada kuidas Lazar Kaganovtši garaažis seisis imeväikese läbisõiduga KIM. Kuni selline ime pole Pobedaga juhtunud tasub ehk vaadata ka riismeid:
Ühe viimasena ilmunud "Igrushkide" numbrist (31) jäi silma väidetavalt 100 % originaalsusega 1946 a Pobeda müügikuulutus Venes. 100% originaalsuse juttu ma eriti ei usu, perfektset seisukorda pole hinda arvestades ka olemas, aga üht -teist originaalset võib veel järel olla. Kuulutus juba 1,5 a vana, sest ajakiri ilmumise lõpetanud, auto võibolla mitu korda edasi müüdud jne, aga ehk on mõeldav sedakaudu võimalikku uut omanikku leida ja temaga esialgu telefonitsi juttu teha.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
