24-05-2006, 10:44 AM
Tahtsin küsida, kes oli auto ostja? Selles mõttes, kas Eestist pärit inimene või välismaalane.
Mis puudutab otsust nõukogude tehnika hulka mitte suurendada siis mina ka võtsin vastu sama otsuse, aitab mulle volga põrandavaipade valmistamise saagast. Arvan et selle aja jooksul millal ma otsin mööda maailma sobiva materjali on olnud võimalik taastada paar kolm Horchi
Eile just olime arutanud vene autode taastamist kahe kaasfoorumlastega. Minu meelest, peamine probleem on selles et kuigi varuosad ei ole eriti kallid (eriti raud) on selle leidmine raske nign selle tõttu taastamise protsess takerdub mõtetute ajakulude taga.
Volgaga näiteks tekib absurdne olukord kus poldid ja kruvid peab ümbertreiata käsitsi ja näiteks mõni väike asja leiad pigem internetist maailma teisest otsast kui siin (näiteks "muttinahast" tihendite ribad mis
ümbritsevad usteklaasid)
Paistab kahjuks et just vanade vene autode omanike hulgast selle tõttu keskmine originaalsuse laat on seatud võrdlemisi madalale.
Kõige suurem kahju et majandus areneb ka venemaal, ning kui mõne aasta pärast saab tellida näiteks kuskil originaalset polstrid
Aga samas, edu nendele meestele kes ikka viitsivad asjaga edasi tegelema
Mis puudutab otsust nõukogude tehnika hulka mitte suurendada siis mina ka võtsin vastu sama otsuse, aitab mulle volga põrandavaipade valmistamise saagast. Arvan et selle aja jooksul millal ma otsin mööda maailma sobiva materjali on olnud võimalik taastada paar kolm Horchi

Eile just olime arutanud vene autode taastamist kahe kaasfoorumlastega. Minu meelest, peamine probleem on selles et kuigi varuosad ei ole eriti kallid (eriti raud) on selle leidmine raske nign selle tõttu taastamise protsess takerdub mõtetute ajakulude taga.
Volgaga näiteks tekib absurdne olukord kus poldid ja kruvid peab ümbertreiata käsitsi ja näiteks mõni väike asja leiad pigem internetist maailma teisest otsast kui siin (näiteks "muttinahast" tihendite ribad mis
ümbritsevad usteklaasid)
Paistab kahjuks et just vanade vene autode omanike hulgast selle tõttu keskmine originaalsuse laat on seatud võrdlemisi madalale.
Kõige suurem kahju et majandus areneb ka venemaal, ning kui mõne aasta pärast saab tellida näiteks kuskil originaalset polstrid
Aga samas, edu nendele meestele kes ikka viitsivad asjaga edasi tegelema
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
