30-05-2006, 09:15 AM
OT on/
Odessa adra originaalhõlm on umbes 2 korda suurema veotakistusega, kui ükskõik, milline tänapäevane adrahõlm. Peamiseks põhjuseks on hõlma väike kumerus ja suur hõlmanurk. Nende kahe koostöös muld mitte ei libise mööda hõlma, vaid "rebitakse" kõrvale. Tekivad suured jõud mullaosakeste vael, mis purustavad mullas üliolulisi 2-5 mm läbimõõduga osakesi väiksemaks. Eriti niivõrd kuivades oludes, nagu seal pildil tunduvad olevat, kuna muld tolmab kergelt.
Samas on igaühel juriidiline õigus teha oma omandiga, mida õigeks peab. Iseasi, kas elus organismi, mida muld on, saab keegi üldse "omada"?
OT off/
Kommentaari põhjuseks oli just hõlm. Neid vanu PKSN 5-35 jt vene atru liigub veel küll, kuid paljud neist on Kvernelandi või Fiskardsi/Agroluxi hõlmadega. Eks need adrad kaovad kasutuselt koos nende vedamiseks sobivate T-150 K utiliseerumisega.
Üks pilt ka minu poolt. Pildistatud Keila lähedal sel pühapäeval. Masinalt tehasetähist leida ei õnnestunud. Juhin tähelepanu sellele, et äärmised kettad on väiksemad, kui töökettad - parandab oluliselt töö kvaliteeti.
Mida ei saa öelda relsi kohta libistina. Sellest pole kevadise töö korral küll abi...
Pilt küljelt
Pilt otsevaates
Odessa adra originaalhõlm on umbes 2 korda suurema veotakistusega, kui ükskõik, milline tänapäevane adrahõlm. Peamiseks põhjuseks on hõlma väike kumerus ja suur hõlmanurk. Nende kahe koostöös muld mitte ei libise mööda hõlma, vaid "rebitakse" kõrvale. Tekivad suured jõud mullaosakeste vael, mis purustavad mullas üliolulisi 2-5 mm läbimõõduga osakesi väiksemaks. Eriti niivõrd kuivades oludes, nagu seal pildil tunduvad olevat, kuna muld tolmab kergelt.
Samas on igaühel juriidiline õigus teha oma omandiga, mida õigeks peab. Iseasi, kas elus organismi, mida muld on, saab keegi üldse "omada"?
OT off/
Kommentaari põhjuseks oli just hõlm. Neid vanu PKSN 5-35 jt vene atru liigub veel küll, kuid paljud neist on Kvernelandi või Fiskardsi/Agroluxi hõlmadega. Eks need adrad kaovad kasutuselt koos nende vedamiseks sobivate T-150 K utiliseerumisega.
Üks pilt ka minu poolt. Pildistatud Keila lähedal sel pühapäeval. Masinalt tehasetähist leida ei õnnestunud. Juhin tähelepanu sellele, et äärmised kettad on väiksemad, kui töökettad - parandab oluliselt töö kvaliteeti.
Mida ei saa öelda relsi kohta libistina. Sellest pole kevadise töö korral küll abi...

Pilt küljelt
Pilt otsevaates