11-06-2006, 18:06 PM
Lammutatud ja koostatud ning põhjus käes- purunenud kolvirõngas. Eks ta tekitas rõhu põlemiskambri asemel karteris ja seat läbi karterituulutuse õhufiltrisse ja kaprpa juurest lõpuks välja. Siiski kummaline- selliseid sümptomeid pole mul siiani ükski purunenud kolvirõngas andnud.
Tuulasin kunagi hangitud dnepri kummijuppide karbis ja avastasin 2 õlitorule enam-vähem sobivat tihendit. Töötlesin shiletiga sobivamaks ja tulemuseks ilus kuiv mootor- leke kadunud
Ka simmerlingidega oli alguses probleeme kuhjaga- lasid õli läbi igalt poolt. Tänaseks on ca 100 km läbi sõidetud ja kõik lekked on iseenesest ära kadunud. Poleks uskunudki, et ka simmerid peavad ennast niimoodi sisse töötama. Inimene õpib kogu elu
Tuulasin kunagi hangitud dnepri kummijuppide karbis ja avastasin 2 õlitorule enam-vähem sobivat tihendit. Töötlesin shiletiga sobivamaks ja tulemuseks ilus kuiv mootor- leke kadunud

Ka simmerlingidega oli alguses probleeme kuhjaga- lasid õli läbi igalt poolt. Tänaseks on ca 100 km läbi sõidetud ja kõik lekked on iseenesest ära kadunud. Poleks uskunudki, et ka simmerid peavad ennast niimoodi sisse töötama. Inimene õpib kogu elu
