16-06-2006, 23:33 PM
seda ma kahtlustangi, et kütuse lõpukorrale jõudes toimub kolmikus jaotus ja ühte silindritest jõuab normaalne kogus kütust ja teise ainult tilgub peale- põlemine küll toimub, aga hapniku liia tingimustes... samas kogemused iz-iga- kolbi augu põlemine on hoopis erinev tunne, selle tunneks ära. A no homme selgus käes, siis võib edasi arutleda. Tegelikult hea õppetund- proovisin mootorit remontida väga korralikuks ja hoidsin kokku vale koha pealt- oleks pidanud ka kõige olulisemale sõlmele rohkem tähelepanu pöörama- kogu kolbide-silindrite komplekti uue panema. Järsk purunemine viitab ikkagi kas detailide sobimatusele või tehase praagile... või ebapiisavale õlitusele, millele kinnituse või ümberlükkamise saab kah homme. Igatahes vaatamata jamale on huvitav ikkagi