17-06-2006, 21:11 PM
Ei, kuumaga pole siin midagi pistmist olnud- saaled on küll hakklihamasinast läbi käinud, aga sulanud ta küll ei ole.
Nüüd on mootor laiali ja pilt on tõesti kurb- väntvõll rikutud, kolb ja silinder tükkideks, õlipump ribadeks. Laagrid, nukkvõll ja teine kolvigrupp on terved.
Usun, et sain aru mis toimunud oli. Tervel kepsul oli üks splint haihtunud ja mutter näpuga keeratav- ilmselt oli sama juhtunud selle kepsuga, mis mootori segi peksis. Õpetussõnad järeltulevatele põlvedele (
) : ÄRGE TOPPIGE MOOTORISSE TEADMATA PÄRITOLU SPLINTE!!! Need, mis mina sisse panin, olid välimuselt ja jäikuselt igati asised, kuid ilmselt ei kannatanud nende materjal välja vibratsiooni koos kuumusega ja lihtsalt lagunes laiali. ![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
Aga jonni ei kavatse ma jätta- natukene arupidamist millised osad võtta varumootorist ja millised uued hankida ja ehk olen järgmisel nädalalõpul juba tagasi tänaval
Nüüd on mootor laiali ja pilt on tõesti kurb- väntvõll rikutud, kolb ja silinder tükkideks, õlipump ribadeks. Laagrid, nukkvõll ja teine kolvigrupp on terved.
Usun, et sain aru mis toimunud oli. Tervel kepsul oli üks splint haihtunud ja mutter näpuga keeratav- ilmselt oli sama juhtunud selle kepsuga, mis mootori segi peksis. Õpetussõnad järeltulevatele põlvedele (
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)