20-06-2006, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2006, 22:51 PM ja muutjaks oli denis23.)
Lada pärast mul kul kahju ei ole. Toimub loogiline areng, pood sai kinni pandud eeskätt selle tõttu et vabaturu olukorras ei suuda Lada konkureerida eeskätt odavate lõuna aasia autodega ning laias laastus pruugitud lääne autodega. Üks mu tuttav ostis Lada 112 (110 universaalkerega), hinnaks koos miinimumvarustusega (a la logarid) mis on ka kõige odavamal KIA-l standartis tuli 110 000 EEK. Vabandust, selle raha eest on võimalik osta 3 aastane ning alla 50 000 km ls. Nissan Almera, Peugeot 307 jne jne) Ja muretut ja turvalist sõitu jagub pikadeks aastateks.
Aga Lada...palun vabandust peaks ikka väga ükskõikne olla enda ja oma lähedaste suhtes et sellist sõidukit uuena osta ning ringi sõita.
Aga millest minule on küll kahju, see on see et UAZi tehase toodangu Eestis ei müü. Sellest on küll kahju, mina ostaks sellise, kõige odavama, mis venemaal maksab 70 000 eek meie rahas.
Aga Lada...palun vabandust peaks ikka väga ükskõikne olla enda ja oma lähedaste suhtes et sellist sõidukit uuena osta ning ringi sõita.
Aga millest minule on küll kahju, see on see et UAZi tehase toodangu Eestis ei müü. Sellest on küll kahju, mina ostaks sellise, kõige odavama, mis venemaal maksab 70 000 eek meie rahas.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.