21-06-2006, 10:16 AM
Eelsüütenurk 5 mm (korrektorita) ja 1 mm korrektoriga.
Kontaktivahe 0,4 mm, teoorias.
See on teooria, mina sain masina hästi tööle 3 mm eelsüütenurgaga (korrektoriga) ja 1,5 mm kontaktivahega. Seega kõige õigem on katsetada erinevaid variante.
Saab küll tööle originaal karbussiga, oluline on jälgida, et karbussi-silindri kinnituse vahelt lisaõhku ei saaks ja peadüüs poleks ummistunud, segu nõela tuleb samuti katse-eksituse meetodi järgi paika saada.
Kontaktivahe 0,4 mm, teoorias.
See on teooria, mina sain masina hästi tööle 3 mm eelsüütenurgaga (korrektoriga) ja 1,5 mm kontaktivahega. Seega kõige õigem on katsetada erinevaid variante.
Saab küll tööle originaal karbussiga, oluline on jälgida, et karbussi-silindri kinnituse vahelt lisaõhku ei saaks ja peadüüs poleks ummistunud, segu nõela tuleb samuti katse-eksituse meetodi järgi paika saada.