25-06-2006, 12:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2006, 12:52 PM ja muutjaks oli zyndapp666.)
On küll ilusad suveilmad ja M kulgemas Eestimaa teedel pea iga päev aga väikesest hooldusest siiski ei pääse. Nüüdseks on järg tagadiffri juures sest kui eemaldasin õlist leemendava tagaratta oli pilt selline:
Töölepingu lõpetas tagadiffri simmerling mille tulemusena voolas õli piduritrummlisse. Oh seda rõõmu peatumisel kallakul
Kui see töö võtab aega max. 15 min siis seda ei saa öelda kõigi tihendite kohta. Mingi jama on ka hooratta all, kas lekib väntvõlli tagumine vildist tihend või tuleb õli selle suure alumiiniumkaane vahelt millele väntvõlli tagumine ots toetub, igatahes voolab õli välja karteri ja käigukasti ühenduskoha vahelt ja see on mootoriõli, sest käigukasti norm püsib.
Sai siis nüüd ka korra mootor maha võetud et vaadata mis jama seal sees on. Ühtlasi sai tehtud ka esimene 1000 km hooldus mis seisnes kõigi õlide vahetamises (tagadiffri õli vahetamine niigi paratamatu).
Samuti vajavad reguleerimist klapid, sest kerge tiks on kuulda, ilmselt on nad ennast 1000 km-ga ilusti sissetöötanud ja nüüd aeg seada uuesti klapivahe 0.1 mm peale tagasi. Puhastamist vajab ka õhufilter mis on arvestatava saastakihiga kattunud ning üleüldse vajab tsikkel õlist ja saastast korralikku puhastamist. Seega veedab M paar järgnevat päeva "boksis" et likvideerida eelpoolnimetatud puudused ja siis muretut sõitu jätkata.
23.06. sai käidud Harju XI Maakaitsepäeval mis minumeelest väga tasemel ja märkimisväärne üritus, järgmisel aastal olen ka kindlasti kohal ja põhjuseid ei ole piltidest raske välja lugeda:
http://www.zone.ee/m72/maakaitsep%e4ev%202006/
http://www.zone.ee/tsiklimeister/maakait...ev%202006/
Töölepingu lõpetas tagadiffri simmerling mille tulemusena voolas õli piduritrummlisse. Oh seda rõõmu peatumisel kallakul

Kui see töö võtab aega max. 15 min siis seda ei saa öelda kõigi tihendite kohta. Mingi jama on ka hooratta all, kas lekib väntvõlli tagumine vildist tihend või tuleb õli selle suure alumiiniumkaane vahelt millele väntvõlli tagumine ots toetub, igatahes voolab õli välja karteri ja käigukasti ühenduskoha vahelt ja see on mootoriõli, sest käigukasti norm püsib.
Sai siis nüüd ka korra mootor maha võetud et vaadata mis jama seal sees on. Ühtlasi sai tehtud ka esimene 1000 km hooldus mis seisnes kõigi õlide vahetamises (tagadiffri õli vahetamine niigi paratamatu).
Samuti vajavad reguleerimist klapid, sest kerge tiks on kuulda, ilmselt on nad ennast 1000 km-ga ilusti sissetöötanud ja nüüd aeg seada uuesti klapivahe 0.1 mm peale tagasi. Puhastamist vajab ka õhufilter mis on arvestatava saastakihiga kattunud ning üleüldse vajab tsikkel õlist ja saastast korralikku puhastamist. Seega veedab M paar järgnevat päeva "boksis" et likvideerida eelpoolnimetatud puudused ja siis muretut sõitu jätkata.
23.06. sai käidud Harju XI Maakaitsepäeval mis minumeelest väga tasemel ja märkimisväärne üritus, järgmisel aastal olen ka kindlasti kohal ja põhjuseid ei ole piltidest raske välja lugeda:
http://www.zone.ee/m72/maakaitsep%e4ev%202006/
http://www.zone.ee/tsiklimeister/maakait...ev%202006/
militaarmootorrattur