18-05-2003, 16:34 PM
pärin:
kuidas see \"tsingitud kere\" välja näeb? Ehk siis: mis on täpsemalt galvaniseeritud? Mosul olid vist (esi)tiivad kere külge keevitatud? Kas siis galvaniseeritud koos või ilma tiibadeta? Karbid - et siis kudamoodi? Äää - plokisoendus?
kas oskad ka hinnata karbussi-vahetuse mõjusid (originaalis vist 1 lõõriga?)? Ka kütusekulule...
ausaltöeldes kipuks ma isiklikult sellest \"nahksisust\" lahti saama... Enda oopelis oli kah paar kilo vakstut - paari päeva ning umbes ühe koidulaga muutus selliseks, aga nüüd on asi juba tiba tõsisemalt käsile võetud (peagi tuleb pilte). ok, kergitan taas liigselt oma saba - sry!
mul tuttaval 2138 Export, millega ta (talvel) lõbusõitu teeb - peaks kah tegelikult haruldane olema...
jõudu-jaksu-huvi soovides,
teet
kuidas see \"tsingitud kere\" välja näeb? Ehk siis: mis on täpsemalt galvaniseeritud? Mosul olid vist (esi)tiivad kere külge keevitatud? Kas siis galvaniseeritud koos või ilma tiibadeta? Karbid - et siis kudamoodi? Äää - plokisoendus?
kas oskad ka hinnata karbussi-vahetuse mõjusid (originaalis vist 1 lõõriga?)? Ka kütusekulule...
ausaltöeldes kipuks ma isiklikult sellest \"nahksisust\" lahti saama... Enda oopelis oli kah paar kilo vakstut - paari päeva ning umbes ühe koidulaga muutus selliseks, aga nüüd on asi juba tiba tõsisemalt käsile võetud (peagi tuleb pilte). ok, kergitan taas liigselt oma saba - sry!
mul tuttaval 2138 Export, millega ta (talvel) lõbusõitu teeb - peaks kah tegelikult haruldane olema...
jõudu-jaksu-huvi soovides,
teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"