02-07-2006, 22:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2006, 09:07 AM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Progress siis selline: Vana silindri kulumata ülaosa läbimõõt sama kui uuel silindril. Kolvi läbimõõt mõõdetuna sõrmeaukude alt: vana 77,1 uus 77,2 ja natuke peale. Kolvi läbimõõt 90 kraadi sõrmeaugust: vana 77,5 uus 77,6 ja natuke peale. Ilmselt oli vana kolb suhteliselt vähe sõitnud, sest mõõtude vahekord on sama.
Tähelepanek: Kiilumisjäljed olid kolvil mõlemal pool sõrmeaukusid. Tekkis kerge kahtlus, et kas VÄGA tihkelt kolbi istunud uus sõrm ei võinud olla oma paisumise ja läbi selle kolvi sümmeetria rikkumisega põhjuseks kokku jooksmisele... no ei tea, panin igatahes vana, vähe kulunud sõrme tagasi.
Võtsin eesmärgiks lihvida kolb tolle vana kolvi mõõtudesse , ehk siis 0,1mm maha. Üllatuseks võttis päris tükk aega enne, kui eesmärk saavutatud. Üllatus-üllatus: igalt poolt supleriga mõõtes õnnestus proportsioonid peaaegu ideaalselt säilitada See kümnendik mm oli piisav, et kolb hakkaks tunduvalt sujuvamalt ja vabamalt silindris liikuma. Kordan protseduuri teise kolviga ja siis proovib... esialgse tunde järgi olen optimistlik.
Tähelepanek: Kiilumisjäljed olid kolvil mõlemal pool sõrmeaukusid. Tekkis kerge kahtlus, et kas VÄGA tihkelt kolbi istunud uus sõrm ei võinud olla oma paisumise ja läbi selle kolvi sümmeetria rikkumisega põhjuseks kokku jooksmisele... no ei tea, panin igatahes vana, vähe kulunud sõrme tagasi.
Võtsin eesmärgiks lihvida kolb tolle vana kolvi mõõtudesse , ehk siis 0,1mm maha. Üllatuseks võttis päris tükk aega enne, kui eesmärk saavutatud. Üllatus-üllatus: igalt poolt supleriga mõõtes õnnestus proportsioonid peaaegu ideaalselt säilitada See kümnendik mm oli piisav, et kolb hakkaks tunduvalt sujuvamalt ja vabamalt silindris liikuma. Kordan protseduuri teise kolviga ja siis proovib... esialgse tunde järgi olen optimistlik.