08-07-2006, 14:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2006, 14:46 PM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Sai proovitud mitmeid erinevaid seibe, aga tulemus oli ikka üks- varbad õlised. Siis asusin kontrollima minu arvates kõige ebatõenäolisemat versiooni- tõukurvarraste toru, ja seal see viga oligi. Kuigi ei saa aru kuidas see juhtunud oli, aga tõenäoliselt kokkujooksmisega oli toru klapikambri poolne ots laksu saanud ja deformeerunud. Väljast vaadates oli kõik OK, alles lahti võttes tuli deformeerunud osa nähtavale. Ilmselt sellest piisas, et varbad niisked hoida- igatahes peale toru vahetust on mootor kuiv.
Süütega ei oska endiselt midagi pihta hakata, ilmselt tuleb hakata netist otsima kirjutisi kontaktivaba süüte ehituse ja tööpõhimõtete kohta. Elik: kui enam mitte kuidagi ei saa, siis RTFM
Süütega ei oska endiselt midagi pihta hakata, ilmselt tuleb hakata netist otsima kirjutisi kontaktivaba süüte ehituse ja tööpõhimõtete kohta. Elik: kui enam mitte kuidagi ei saa, siis RTFM