09-07-2006, 21:50 PM
Heh, 2000 km järel peaks hakkama mõtlema juba kolvirõngaste vahetamisele Nojah, 2000 km on vist see piir, kus KÕIK värskele mootorile omased ohud on kadunud.
Rõhu tekkimisele ei oska muud põhjendust välja mõelda kui sissetöötamata rõngaste tõttu karterisse suhisev segu ja umbe läinud tuulutustoru. Kolvid-silindrid said äsja üle vaadatud, tuulutustoru umbes pole...kas on veel mõjureid, mis rõhu võivad üles ajada?
Rõhu tekkimisele ei oska muud põhjendust välja mõelda kui sissetöötamata rõngaste tõttu karterisse suhisev segu ja umbe läinud tuulutustoru. Kolvid-silindrid said äsja üle vaadatud, tuulutustoru umbes pole...kas on veel mõjureid, mis rõhu võivad üles ajada?