Pobeda M-26 ehitus
#1

Tegemised nüüd niikaugel, et mootor on kokku saamas ja Pobi kerel nina lahti lagunemas ning mõõtmiste-kuklakratsimiste tulemusel maaeisaaaru, mis suunas edasi tegutseda.
6-ne mootor on 15o mm pikem 4-sest. Terve rida lahtisi otsi:
1. Kas jätta sidurikoja kinnitused ja mootori tagumine ots sinnapaika ja teha ümber mootori eesotsa kinnitused, tõsta radikas esitala ette ja radikas laiem ja madalam teha.
2. Kas panna 4-se mootori esiplaat (toetus mootoripatjadele kaldu) või 6-se esiplaat / mtootoripadjad toetuvad horisontaalselt).
3. Jätta mootori esiots paika ja lõigata avavus tulemüüri mootori tagumise otsa äramahutamiseks.
4. Roolisüsteem tuleb võimuga hammaslatt esisilla ette, kinnitusega esisilla tala külge.
5. Ketaspidurite paigaldus, et selle monstrumi ka kinni saaks pidada.
6. Tagasild ja selle selle kinnitus tuleb vääga erinev, et madalate pööretega masin ka natuke liiguks.
7. Käigukast jääb vist ikka endine.

Kere detailid on väga erinevate vahenditega kokku sobitatud, erinevad poldid-mutrid-kruvid, no annab sulatada, ustest alles vasak tagumine järele andnud, teisi meelitab paar korda päevas.

Mehed-vennad, ootan nõuandeid. Kelle arvates tegelen lollusega, siis ei pahanda ka nende arvamuste peale.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 10-07-2006, 16:52 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: pkuldsaar - 10-07-2006, 21:29 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: valdo - 11-07-2006, 10:08 AM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 11-07-2006, 11:18 AM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: Väravamehaanik - 11-07-2006, 13:11 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 11-07-2006, 14:49 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne