Pobeda M-26 ehitus
#4

Tere,

Tänud kahe autoriteetse seisukoha üle.
Esimese ja viimase Pobi vahe oli suur kuna "vaenlane ei maga".
Ma ei ole planeerinud endise M-26 100% replikat, vaid ennekõike võtta sellelt Pobilt kõik hea ja püsiv ning täiendada siis kõige sellega, mis viimase Pobi ja tänapäevasema tehnika vahel on leiutatud. Ennekõike stabiilsust teel ja ohutust silmas pidades.
Eelmise aasta tegemine oli kolme kuuga UAZ-315146 aastast 1995. Riigiettevõtte hallata auto oli õnneks väikse läbisõidu kuid tohutu roostesööbiku näritud. Pildid kahjuks pilt.ee-st kadunud.
Ka Pobiga loodan siiski paari aastaga hakkama saada, naispere loodab, et kümne aasta jooksul enam "uut" projekti ei soeta. Loodan ARK-i mõistlikule suhtumisele ja siirdumisele EU tasemele, kus audentsed kontrollfirmad saavad liikuri teekõlblikust kinnitada. Põhimõte on ju lihtne, ei ühtegi omavalmistatud juppi, kuid laenata võib millelt iganes, leia vaid doonor.

Sellel nädalal on algamas puhkus ning Pobi lükatakse lattu sügist ootama. Suvi on suvetööde tarbeks. Tekkisid ka probleemid mootori lõpliku koostamise osas ning need on targem lahendada juba kontseptsiooni valmimisel.
Mootori tagumine osa jääb paika ja esiosa kinnitus kujuneb peale esisilla paigaldust (M21 -lt). Radiaatori saab millise tahes Hiiult. Küljekarpide osas ootan endiselt infot, jooniseid.

Ain
5033576
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 10-07-2006, 16:52 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: pkuldsaar - 10-07-2006, 21:29 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: valdo - 11-07-2006, 10:08 AM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 11-07-2006, 11:18 AM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: Väravamehaanik - 11-07-2006, 13:11 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 11-07-2006, 14:49 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne