23-09-2001, 00:26 AM
Nii, nüüd olge head, ja selgitage, kas on tõesti 3102 Volga orig. mootori plokikaanel 3klappi per/syl? Ehk siis 4 silindrit ja 12 klappi. Tean küll, et too on nn.mingi eelpõlemiskambriga variant, aga siiski. Kas see \"3\" klapp on nagu tavaline sisselaskeklapp, mitte see nn. eelpõlemiskambri klapp???
Ise olen tasapisi aastaid uurinud, aga natuke asi ikka segane.
Samas 3102-12 Volga on igati aus: 16V ja DOHC , töömahuga 2,3 või 2,5 liitrit.
Huvitav oleks selgitada, kas tolle DOHC plokikaan vanematele peale ei ole võimalik orgunnida. Tõenäoliselt peaks see mingit moodi olema reaalne. Ahvatlev võimalus. Kui väntvõlli \"pikendatakse\" (stroker, nagu rinka Volgadel tehti) ja ka üle puurida, siis u. 3,0 DOHC Volga raami vahel peaks täiesti lõdvalt 200 HP või utsitamisel ka rohkem andma (kunagi üks jäärajamees ütles, et üle 150 HP tuleb 2,5 mahust ilusti ning seda juba suht tükk aastaid tagasi. OK see 3,0 DOHC on vaid minupoolne spekulatsioon, aga siiski.
Ise olen tasapisi aastaid uurinud, aga natuke asi ikka segane.
Samas 3102-12 Volga on igati aus: 16V ja DOHC , töömahuga 2,3 või 2,5 liitrit.
Huvitav oleks selgitada, kas tolle DOHC plokikaan vanematele peale ei ole võimalik orgunnida. Tõenäoliselt peaks see mingit moodi olema reaalne. Ahvatlev võimalus. Kui väntvõlli \"pikendatakse\" (stroker, nagu rinka Volgadel tehti) ja ka üle puurida, siis u. 3,0 DOHC Volga raami vahel peaks täiesti lõdvalt 200 HP või utsitamisel ka rohkem andma (kunagi üks jäärajamees ütles, et üle 150 HP tuleb 2,5 mahust ilusti ning seda juba suht tükk aastaid tagasi. OK see 3,0 DOHC on vaid minupoolne spekulatsioon, aga siiski.