26-07-2006, 23:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2006, 23:13 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
armatuuris on spidomeeter natu vale aastakäigu oma tegelikult. Õigel pole bensunäidikut (see on mul ju kõrval, töötab trossiga) ning suurim kiirus skaalal on 140. Armatuuri jutuks olles vääriks mainimist üks huvitav tehniline lahendus - klaasipesu. See on lahendatud ilma mootorita; paaki tuleb kuni 2.5bar sisse lasta ning vedelik käib armatuuris oleva klapi tagant läbi. Vajutad klappi, vedelik liigub. Täitsa töötav süsteem - ning imekombel ei pea paaki isegi õhku jätma, et "vurtsu" kümneteks klaasipesudeks jätkuks (õhku seepärast, et vedelikke pole teadupärast võimalik kokku suruda, seega rõhu "pakendamiseks" pole nad head) 
õiget näidikut peab muu vajaminevaga põhjanaabrite juurest tooma minema. Ehk jõuan veel see suvi ühe "ostoreissun" ära teha; puudu on põhjamatt, turvavööd (muide, masinal on ka taga kinnitused kolmepunktivöödele!) ning tehnika-poolt varujuppe (generaator jne - plaanin varumootori hankida, mida oma käe järgi sättida).
veljed on originaalid - 2*205 poldiaukudega ilmselt muid masinaid peale klassikaliste Porschede ja vanade põrnikate polegi (?). Tagavararatas oli mul alguses puudu - aga selle leidis Soomest päris kiirelt (terve jooksu velgede näol muidugi).
nüüdseks olen juba kaks paagitäit kütust ära põletanud (kulub seda alla 9l/100km) ning mootor tundub samuti väga korralik olevat - õlitase ei lange kohe mitte. Ootasin, et ta ikka mõõdukalt sööb ("vanakooli bokser" ikkagi), aga võta näpust! Õlitaset peab sel motol muidugi väga siledal pinnal uurima - ka kerge kalde puhul muutub see väga palju. Õlivahetusest õlivahetuseni kulgeb (ptui-ptui-ptui) mu masin muretult ilma peale valamata ära. Kuna õlifiltrit masinal pole, on muide ettenähtud välp 6000km.
'täh edu eest. Teised masinad on küll meelel, aga pole kahjuks hetkel nendega aega tegeleda. Mosu loodan nostalgiapäevadeks värvi alla saada (sobib sinna põrnikast paremini IMO - eriti sult saadud tiibadega
), aga eks seda ole näha.
tegelikult ihaldab hing juba viiekümnendate varianti põrnikast. Muidugi sellisega enam igapäevaselt küll sõita ei raatsiks...

õiget näidikut peab muu vajaminevaga põhjanaabrite juurest tooma minema. Ehk jõuan veel see suvi ühe "ostoreissun" ära teha; puudu on põhjamatt, turvavööd (muide, masinal on ka taga kinnitused kolmepunktivöödele!) ning tehnika-poolt varujuppe (generaator jne - plaanin varumootori hankida, mida oma käe järgi sättida).
veljed on originaalid - 2*205 poldiaukudega ilmselt muid masinaid peale klassikaliste Porschede ja vanade põrnikate polegi (?). Tagavararatas oli mul alguses puudu - aga selle leidis Soomest päris kiirelt (terve jooksu velgede näol muidugi).
nüüdseks olen juba kaks paagitäit kütust ära põletanud (kulub seda alla 9l/100km) ning mootor tundub samuti väga korralik olevat - õlitase ei lange kohe mitte. Ootasin, et ta ikka mõõdukalt sööb ("vanakooli bokser" ikkagi), aga võta näpust! Õlitaset peab sel motol muidugi väga siledal pinnal uurima - ka kerge kalde puhul muutub see väga palju. Õlivahetusest õlivahetuseni kulgeb (ptui-ptui-ptui) mu masin muretult ilma peale valamata ära. Kuna õlifiltrit masinal pole, on muide ettenähtud välp 6000km.
'täh edu eest. Teised masinad on küll meelel, aga pole kahjuks hetkel nendega aega tegeleda. Mosu loodan nostalgiapäevadeks värvi alla saada (sobib sinna põrnikast paremini IMO - eriti sult saadud tiibadega

tegelikult ihaldab hing juba viiekümnendate varianti põrnikast. Muidugi sellisega enam igapäevaselt küll sõita ei raatsiks...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"