31-07-2006, 02:13 AM
Õnnestus saada üks mutant - karteripooled d8, silinder pealt lame, seega d4 või d5.
Oleks tarvis välja selgitada, millised väntmehhanismi osad millisest mootorist on. Väntvõlli otsas kaldhammastega hammasratas, hooratta osad kinnituvad väntvõllile keevisliitega (paistab silindri avast sisse vaadates, karteri pooli pole teineteisest eraldanud).
Kolvi sõrme ja kepsu ülemise puksi vahel on kerge loks, kuigi kulumisjälgi
kummalgi ei paista. Kolvisõrme õnnestus liigutada külmal kolvil ilma abivahendeid kasutamata. Kolb on kiilumise tunnustega, kuid toasooja silindrisse kukub vabalt ja silindri ülaosas ka loksub tuntavalt. Kolb ja silinder lähevad kindlasti vahetamisele, kuid tahaks kindel olla, et keps ikkagi d8 oma on, seega, kas d8 kolvisõrm on jämedam, kui d4 oma?
Teine küsimus puudutab väntvõlli simmerlinge - kas ja kus peaks olema?
Väntvõll pöörleb ilma igasuguse takistuseta, nagu simmerlinge polekski (ära kulunud?).
Kolmas teema on karteripoolte eraldamine üksteisest, ehk kuidas hammasratast ja magneeto rootorit kõige valutumalt väntvõlli otsast eemaldada? Kui simmerlingid vaja vahetada, siis peaks karteri pooled laiali saama.
Neljas küsimus: kuidas või millega määritakse kaldhammastega hammasrattaid? Kas hammasratta poolses otsas pole simmerlingi ja küttesegus olev õli hoolitseb hõõrdepindade eest või tuleb mingi intervalliga konstaliini hammastele määrida?
Oleks tarvis välja selgitada, millised väntmehhanismi osad millisest mootorist on. Väntvõlli otsas kaldhammastega hammasratas, hooratta osad kinnituvad väntvõllile keevisliitega (paistab silindri avast sisse vaadates, karteri pooli pole teineteisest eraldanud).
Kolvi sõrme ja kepsu ülemise puksi vahel on kerge loks, kuigi kulumisjälgi
kummalgi ei paista. Kolvisõrme õnnestus liigutada külmal kolvil ilma abivahendeid kasutamata. Kolb on kiilumise tunnustega, kuid toasooja silindrisse kukub vabalt ja silindri ülaosas ka loksub tuntavalt. Kolb ja silinder lähevad kindlasti vahetamisele, kuid tahaks kindel olla, et keps ikkagi d8 oma on, seega, kas d8 kolvisõrm on jämedam, kui d4 oma?
Teine küsimus puudutab väntvõlli simmerlinge - kas ja kus peaks olema?
Väntvõll pöörleb ilma igasuguse takistuseta, nagu simmerlinge polekski (ära kulunud?).
Kolmas teema on karteripoolte eraldamine üksteisest, ehk kuidas hammasratast ja magneeto rootorit kõige valutumalt väntvõlli otsast eemaldada? Kui simmerlingid vaja vahetada, siis peaks karteri pooled laiali saama.
Neljas küsimus: kuidas või millega määritakse kaldhammastega hammasrattaid? Kas hammasratta poolses otsas pole simmerlingi ja küttesegus olev õli hoolitseb hõõrdepindade eest või tuleb mingi intervalliga konstaliini hammastele määrida?