31-07-2006, 13:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2006, 16:42 PM ja muutjaks oli Sass1989.)
Vahepeal sai leitud ühest naaberkülast puuduolevad generaator ja relee ning võis sädet taga hakata ajama. Vahepealsed kulutused siis:
1) aku 210.-
2) genekas ja relee 150.-
Võib siis öelda, et iž on juba peaaegu sõidukorras. Sest esimesed sammud on juba külavahel tehtud. Praegu olen tööle saanud ühe silindriga ja ka teine lubab aeg-ajalt. Kuna harjased on veel puudu, siis ei taha enda uut akut kurnata
Mootor käib veel kuidagi eriti tahkelt ringi mistõttu esimesed hääled olid väga visad välja tulema. Kuni praeguse hetkeni on töötanud peamiselt parema poolega ja seetõttu käib vasak pool veel ikka raskelt ringi. Kaks pilti ka hetkeseisukorrast:
Praegu ei ütleks ära iži ketilukust, harjastest, parempoolsest jup2 silindrikaanest, gaasirutskast - kui kellelgi vedeleb.
EDIT: Olemas ketilukk, harjased ning parempoolne silindrikaan. Iz töötas ka siis kui akult sai juhe maha võetud. Aga vasak silinder ei taha üldse hästi töötada, kuigi süüde sai õigeks pandud ja mõlemal poolele ka kena sinakas säde
1) aku 210.-
2) genekas ja relee 150.-
Võib siis öelda, et iž on juba peaaegu sõidukorras. Sest esimesed sammud on juba külavahel tehtud. Praegu olen tööle saanud ühe silindriga ja ka teine lubab aeg-ajalt. Kuna harjased on veel puudu, siis ei taha enda uut akut kurnata

Praegu ei ütleks ära iži ketilukust, harjastest, parempoolsest jup2 silindrikaanest, gaasirutskast - kui kellelgi vedeleb.

EDIT: Olemas ketilukk, harjased ning parempoolne silindrikaan. Iz töötas ka siis kui akult sai juhe maha võetud. Aga vasak silinder ei taha üldse hästi töötada, kuigi süüde sai õigeks pandud ja mõlemal poolele ka kena sinakas säde
